בירור | הפעלת ניפוי באגים כשמצב מפתחים דלוק
-
יש לי טלפון שיאומי f22 pro עם עברית שהגיע ככה מאליאקספרס.
השתמשתי בו עד עכשיו כרגיל והייתי מרוצה מאוד. אבל ניסיתי להפעיל הקלטת שיחה,
וראיתי שאי אפשר לשמוע את הצד השני בשיחה, רק אם יש רוט פעיל.
רציתי לנסות להתחיל לצרוב רוט (מעדיף בלי איבוד מידע, אבל אעשה גיבוי ליתר ביטחון) אבל אני לא מצליח להגיע לניפוי באגים כדי להפעיל אותו.
האפשרויות מפתחים דלוק, אבל הוא מייד נסגר כשאני פותח אותו. יש דרך להפעיל אותו בדרך אחרת (עם קוד או משהו)?
[ניסיתי עם ##83781## אבל ככל הנראה זה לא מתאים לשיאומי f22 pro] -
יש לי טלפון שיאומי f22 pro עם עברית שהגיע ככה מאליאקספרס.
השתמשתי בו עד עכשיו כרגיל והייתי מרוצה מאוד. אבל ניסיתי להפעיל הקלטת שיחה,
וראיתי שאי אפשר לשמוע את הצד השני בשיחה, רק אם יש רוט פעיל.
רציתי לנסות להתחיל לצרוב רוט (מעדיף בלי איבוד מידע, אבל אעשה גיבוי ליתר ביטחון) אבל אני לא מצליח להגיע לניפוי באגים כדי להפעיל אותו.
האפשרויות מפתחים דלוק, אבל הוא מייד נסגר כשאני פותח אותו. יש דרך להפעיל אותו בדרך אחרת (עם קוד או משהו)?
[ניסיתי עם ##83781## אבל ככל הנראה זה לא מתאים לשיאומי f22 pro]פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות