בעיה | עלי אקספרס לא שולח קוד SMS
-
@מוישל-ה @סתם-אחד-2 מצאתם פתרון? אני תקוע עם אותה בעיה.
@אהרן כתב בבעיה | עלי אקספרס לא שולח קוד SMS:
@מוישל-ה @סתם-אחד-2 מצאתם פתרון? אני תקוע עם אותה בעיה.
עשיתי מחיקת עוגיות, פתחתי מחדש [נפתח באנגלית, לא יודע אם קשור], וסוף סוף שלח קוד בSMS.
-
היי
אני גם תקוע עם זה זה לא שולח לי קוד ניסיתי להוריד אפס בהתחלה
וגם לא עבד לי
מה עושים זה ממש דחוף
מי שיודע פרטים נא ליידע מיידי -
בנתיים אני לא מצלליח להכנס לאת אפילו הוא כותב לי שהטל שרשמתי שגוי
ממש מוזר משהו יכול לעזור לי AVI8411608@GMAIL.COM
אולי למשהו יש עצה יותר ממוקדת
אןלי מנסיון אישי -
@אבי-לה כתב בבעיה | עלי אקספרס לא שולח קוד SMS:
שיניתי את השפה לאנגלית לא דרך גוגל אללא דרך אלי
ואז קיבלתי קוד@amit5470 כתב בבעיה | עלי אקספרס לא שולח קוד SMS:
לי עבד ששיניתי את השפה באלי לאנגלית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות