דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. באג | מכשיר כשר מאושר נורמנדה NORMANDE N3

באג | מכשיר כשר מאושר נורמנדה NORMANDE N3

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
5 פוסטים 4 כותבים 933 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה
    #1

    רכשתי לאחרונה את המכשיר הנ"ל יש בו כמה מעלות חשובות אבל לצערי מצאתיו מלא בבאגים!
    (אשמח אם יהיה מישהו שיוכל להפנות אותי להמו"ל של המכשיר כדי שאתן להם רשימה)
    ואתן דוגמאות:

    • גם כשמדברים שיחה רגילה והספיקר כבוי, הרמקול האחורי עובד, אמנם חלש אבל זה מספיק כדי למנוע ממך את פרטיות שיחתך.
    • ב'יומן השיחות' אין לשונית של 'כל השיחות'.
    • באנש"ק אין אפשרות לבחור שלא יציג אנש"ק מהסים\מהטלפון.
    • ישנם 6 צלילים\רינגטונים בלבד בלי אפשרות להוסיף עוד צלילים מהכרטיס.
    • אין 'לוח שנה' עברי.
    • ישנם רק 3 שעונים מעוררים בלבד.
      ועוד ועוד...
      (אם יהיה ביקוש אפרט עוד)
      לדעתי כל עוד הם לא מוציאים גרסה חדשה, המכשיר אינו ראוי לשיווק, וחבל!
    M R 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מ מומחה

      רכשתי לאחרונה את המכשיר הנ"ל יש בו כמה מעלות חשובות אבל לצערי מצאתיו מלא בבאגים!
      (אשמח אם יהיה מישהו שיוכל להפנות אותי להמו"ל של המכשיר כדי שאתן להם רשימה)
      ואתן דוגמאות:

      • גם כשמדברים שיחה רגילה והספיקר כבוי, הרמקול האחורי עובד, אמנם חלש אבל זה מספיק כדי למנוע ממך את פרטיות שיחתך.
      • ב'יומן השיחות' אין לשונית של 'כל השיחות'.
      • באנש"ק אין אפשרות לבחור שלא יציג אנש"ק מהסים\מהטלפון.
      • ישנם 6 צלילים\רינגטונים בלבד בלי אפשרות להוסיף עוד צלילים מהכרטיס.
      • אין 'לוח שנה' עברי.
      • ישנם רק 3 שעונים מעוררים בלבד.
        ועוד ועוד...
        (אם יהיה ביקוש אפרט עוד)
        לדעתי כל עוד הם לא מוציאים גרסה חדשה, המכשיר אינו ראוי לשיווק, וחבל!
      M מנותק
      M מנותק
      mkmk
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מומחה תצביע בסקר ש @יעקב ישראל עשה כאן https://mitmachim.top/topic/55360/הטלפון-הכשר-הכי-טוב-בדור-4-הסקר-הגדול-בואו-למצוא-ותעזרו-לאנשים-למצוא-את-הטלפון-הכשר-הכי-טוב

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        הכנסתי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אחד פשוט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          אגב בהרבה פלאפונים סיניים
          אין שתי רמקולים, אלא זה פשוט אותו רמקול נמוך ובקול......והתוצאה...
          לי יש את הMTK + וזה נראה שזה גם ככה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • O oren התייחס לנושא זה ב
          • מ מומחה

            רכשתי לאחרונה את המכשיר הנ"ל יש בו כמה מעלות חשובות אבל לצערי מצאתיו מלא בבאגים!
            (אשמח אם יהיה מישהו שיוכל להפנות אותי להמו"ל של המכשיר כדי שאתן להם רשימה)
            ואתן דוגמאות:

            • גם כשמדברים שיחה רגילה והספיקר כבוי, הרמקול האחורי עובד, אמנם חלש אבל זה מספיק כדי למנוע ממך את פרטיות שיחתך.
            • ב'יומן השיחות' אין לשונית של 'כל השיחות'.
            • באנש"ק אין אפשרות לבחור שלא יציג אנש"ק מהסים\מהטלפון.
            • ישנם 6 צלילים\רינגטונים בלבד בלי אפשרות להוסיף עוד צלילים מהכרטיס.
            • אין 'לוח שנה' עברי.
            • ישנם רק 3 שעונים מעוררים בלבד.
              ועוד ועוד...
              (אם יהיה ביקוש אפרט עוד)
              לדעתי כל עוד הם לא מוציאים גרסה חדשה, המכשיר אינו ראוי לשיווק, וחבל!
            R מנותק
            R מנותק
            rash
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0

            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

            הרשמה התחברות

            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • חוקי הפורום
            • פופולרי
            • לא נפתר
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • צור קשר