באג | מכשיר כשר מאושר נורמנדה NORMANDE N3
-
רכשתי לאחרונה את המכשיר הנ"ל יש בו כמה מעלות חשובות אבל לצערי מצאתיו מלא בבאגים!
(אשמח אם יהיה מישהו שיוכל להפנות אותי להמו"ל של המכשיר כדי שאתן להם רשימה)
ואתן דוגמאות:- גם כשמדברים שיחה רגילה והספיקר כבוי, הרמקול האחורי עובד, אמנם חלש אבל זה מספיק כדי למנוע ממך את פרטיות שיחתך.
- ב'יומן השיחות' אין לשונית של 'כל השיחות'.
- באנש"ק אין אפשרות לבחור שלא יציג אנש"ק מהסים\מהטלפון.
- ישנם 6 צלילים\רינגטונים בלבד בלי אפשרות להוסיף עוד צלילים מהכרטיס.
- אין 'לוח שנה' עברי.
- ישנם רק 3 שעונים מעוררים בלבד.
ועוד ועוד...
(אם יהיה ביקוש אפרט עוד)
לדעתי כל עוד הם לא מוציאים גרסה חדשה, המכשיר אינו ראוי לשיווק, וחבל!
-
רכשתי לאחרונה את המכשיר הנ"ל יש בו כמה מעלות חשובות אבל לצערי מצאתיו מלא בבאגים!
(אשמח אם יהיה מישהו שיוכל להפנות אותי להמו"ל של המכשיר כדי שאתן להם רשימה)
ואתן דוגמאות:- גם כשמדברים שיחה רגילה והספיקר כבוי, הרמקול האחורי עובד, אמנם חלש אבל זה מספיק כדי למנוע ממך את פרטיות שיחתך.
- ב'יומן השיחות' אין לשונית של 'כל השיחות'.
- באנש"ק אין אפשרות לבחור שלא יציג אנש"ק מהסים\מהטלפון.
- ישנם 6 צלילים\רינגטונים בלבד בלי אפשרות להוסיף עוד צלילים מהכרטיס.
- אין 'לוח שנה' עברי.
- ישנם רק 3 שעונים מעוררים בלבד.
ועוד ועוד...
(אם יהיה ביקוש אפרט עוד)
לדעתי כל עוד הם לא מוציאים גרסה חדשה, המכשיר אינו ראוי לשיווק, וחבל!
-
O oren התייחס לנושא זה ב
-
רכשתי לאחרונה את המכשיר הנ"ל יש בו כמה מעלות חשובות אבל לצערי מצאתיו מלא בבאגים!
(אשמח אם יהיה מישהו שיוכל להפנות אותי להמו"ל של המכשיר כדי שאתן להם רשימה)
ואתן דוגמאות:- גם כשמדברים שיחה רגילה והספיקר כבוי, הרמקול האחורי עובד, אמנם חלש אבל זה מספיק כדי למנוע ממך את פרטיות שיחתך.
- ב'יומן השיחות' אין לשונית של 'כל השיחות'.
- באנש"ק אין אפשרות לבחור שלא יציג אנש"ק מהסים\מהטלפון.
- ישנם 6 צלילים\רינגטונים בלבד בלי אפשרות להוסיף עוד צלילים מהכרטיס.
- אין 'לוח שנה' עברי.
- ישנם רק 3 שעונים מעוררים בלבד.
ועוד ועוד...
(אם יהיה ביקוש אפרט עוד)
לדעתי כל עוד הם לא מוציאים גרסה חדשה, המכשיר אינו ראוי לשיווק, וחבל!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות