בקשת מידע | העברת אנשי קשר מנוקיה לאנדרואיד
-
שלום אנשים, אני רוצה להעביר אנש''ק מנוקיה לשיאומי ואין לי אופציה מוכרת חוץ מדרך הסים.
למישהו יש רעיון?
וגם, איך אני מגדיר את הצגת האנש''ק בשיאומי רק על סים או רק על פלאפון?@שמעון-3
נא לעשות חיפוש פעם הבאה
בינתיים תתחיל עם זה
https://mitmachim.top/post/618053
חוץ מזה יש עוד צורה ע''י כרטיס זיכרון
בקישור הזה יש ייצוא אנשי קשר מאת @ מישהו 12
לגבי הצגת כל/חלק אנשי הקשר
באפליקציה המובנית אנשי קשר תלחץ על השלוש פסים >הגדרות >אנשי הקשר להצגה >התאמה אישית -
שלום אנשים, אני רוצה להעביר אנש''ק מנוקיה לשיאומי ואין לי אופציה מוכרת חוץ מדרך הסים.
למישהו יש רעיון?
וגם, איך אני מגדיר את הצגת האנש''ק בשיאומי רק על סים או רק על פלאפון? -
באמת תודה על הרצון הכן לעזור לי.
אבל מישהו12 כתב רק להעביר למחשב בקובץ csv ואני צריך לסנכרן עם שיאומי אנדרואיד שזה לא עובד יחד.
חוצמיזה עשיתי חיפוש שהתברר כעקר.
בכל אופן תודה על העזרה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות