אימות כתובת מייל
-
איך אנימ יכול לעשות בטפסים HTML שכשהגולש הזין כתובת מייל הוא יצטרך לאמתה , ואיך אני עושה את האימות עצמו?
@121244
אתה עושה את זה בצד שרת ולא בקליינט.הצעה אפשרית:
- המשתמש הזין את כתובת האימייל שלו ב HTML.
- צד שרת קיבל את כתובת האימייל ושאר הפרטים.
- אתה מזין את הנתונים ל DB.
- אתה מוסיף עמודה ב DB בטבלה הרלוונטית עם קוד שאתה מג'נרט.
- אתה שולח למייל של המשתמש קישור לעמוד באתר שלך, חלק מה URL מכיל את הקוד המג'ונרט כפרמטר ואת כתובת האימייל שלו.
- העמוד קולט את הפרמטרים, בודק אם הם תואמים למה שכתוב ב DB ואם לא עבור X זמן מאז שהוכנס.
- אם הכל תואם, אתה משאיר הודעה מתאימה באתר, ואחרי 10 שניות מעביר אותו לדף הבית.
- אם זה לא תואם, אתה מעדכן את המשתמש לחסום ב DB, ומשאיר הודעה מתאימה.
בהצלחה!
-
@121244
אתה עושה את זה בצד שרת ולא בקליינט.הצעה אפשרית:
- המשתמש הזין את כתובת האימייל שלו ב HTML.
- צד שרת קיבל את כתובת האימייל ושאר הפרטים.
- אתה מזין את הנתונים ל DB.
- אתה מוסיף עמודה ב DB בטבלה הרלוונטית עם קוד שאתה מג'נרט.
- אתה שולח למייל של המשתמש קישור לעמוד באתר שלך, חלק מה URL מכיל את הקוד המג'ונרט כפרמטר ואת כתובת האימייל שלו.
- העמוד קולט את הפרמטרים, בודק אם הם תואמים למה שכתוב ב DB ואם לא עבור X זמן מאז שהוכנס.
- אם הכל תואם, אתה משאיר הודעה מתאימה באתר, ואחרי 10 שניות מעביר אותו לדף הבית.
- אם זה לא תואם, אתה מעדכן את המשתמש לחסום ב DB, ומשאיר הודעה מתאימה.
בהצלחה!
@מוטי-ברנט אני לא יודע מזה BD ואיך מתעסקים עם זה
אם אתה בנטפרי ויש לך נקודות אצלם
אשמח שתעזור לי במשהו קטן בכתובת המייל
e.43136429@gmail.com -
@מוטי-ברנט אני לא יודע מזה BD ואיך מתעסקים עם זה
אם אתה בנטפרי ויש לך נקודות אצלם
אשמח שתעזור לי במשהו קטן בכתובת המייל
e.43136429@gmail.com -
@121244
DB זה מסד נתונים
איפה ששומרים את המשתמשים ושאר המידע בטבלאות.
אם אתה לא מכיר, אז זה לא רלוונטי עבורך.תעשה גוגל אולי תמצא מערכות שעושות משהו דומה.
@מוטי-ברנט מה אני יחפש?
וחץ מזה מה לגבי מה שכתבתי לך בספויילר? -
@מוטי-ברנט מה אני יחפש?
וחץ מזה מה לגבי מה שכתבתי לך בספויילר? -
@מוטי-ברנט כתב באימות כתובת מייל:
ממליץ לך לבקש טובות בנפטרי מחברים שאתה מכיר באופן אישי ולא מאנשים זרים
מה שאני צריך זה לשלוח בקשה לפתיחת קבוצה ב Google Groups אז אין לי יותר מידי מה לחשוש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות