בעיה | פתחתי אתמול מערכת טלפונית והיום מנסה להיכנס וכותב לי שגיאה 404
-
דרך הפלאפון אפשר לשמוע את הקו והכל בסדר הבעיה כשאני מנסה לפתוח באתר כדי לעדכן וכו' רק אתמול פתחתי והכנסתי תוכן והכל היה טוב ועכשיו לא יודע מה זה כותב לי ככה

מי שיוכל לעזור תודה רבה רבה רבה!!!!!! -
אם אני פותח דרך האתר הרשמי ומקיש את מס' המערכת והסיסמא אז זה כותב את התמונה הקודמת
ואם אני נכנס דרך הקישור ששלחו לי למייל ושם בעיקרון אני לא צריך להקיש סיסמא זה נותן לי ת'תגובה הבאה

@ידידים כתב בבעיה | פתחתי אתמול מערכת טלפונית והיום מנסה להיכנס וכותב לי שגיאה 404:
אם אני פותח דרך האתר הרשמי ומקיש את מס' המערכת והסיסמא אז זה כותב את התמונה הקודמת
ואם אני נכנס דרך הקישור ששלחו לי למייל ושם בעיקרון אני לא צריך להקיש סיסמא זה נותן לי ת'תגובה הבאה

כי לא פתחת את זה אני פתחתי את זה ולי זה עבד
והאתר ניהול זה כאן
ולא כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות