בירור | צריבת הroom על נגן M390
-
@מתכנת-חובב כתב בבירור | צריבת הroom על נגן M390:
שם תסמן write ותבחר את קובץ הסקאטר
שכחת בחירת דגם המעבד
@2580 כתב בבירור | צריבת הroom על נגן M390:
@מתכנת-חובב כתב בבירור | צריבת הroom על נגן M390:
שם תסמן write ותבחר את קובץ הסקאטר
שכחת בחירת דגם המעבד
אין צורך, הברירת מחדל מתאים (לזה נועד הסקאטר בין היתר)
-
@yehuda2 עם miracle box תכנס ללשונית MTK ושם תסמן write ותבחר את קובץ הסקאטר של הרום (תוודא שהוא באותה תיקייה עם הקבצים שאותם אתה צורב ותלחץ על start ואז תחבר את הנגן תוך כדי לחיצה קצרה על כפתור הכיבוי\הדלקה וזה יתחיל לצרוב
@מתכנת-חובב זה עדיין נשאר על אותו מצב
-
@מתכנת-חובב זה עדיין נשאר על אותו מצב
-
-
@yehuda2 זה נראה כאילו הוא לא קלט את הסקאטר
במחילה מכבוד מעלת מתכנת חובב אולי תנסה לשנות את ערך המעבד
-
@2580 כתב בבירור | צריבת הroom על נגן M390:
במחילה מכבוד מעלת מתכנת חובב אולי תנסה לשנות את ערך המעבד
לא צריך מנסיון
-
@yehuda2 זה נראה כאילו הוא לא קלט את הסקאטר
במחילה מכבוד מעלת מתכנת חובב אולי תנסה לשנות את ערך המעבד
@2580 כתב בבירור | צריבת הroom על נגן M390:
@yehuda2 זה נראה כאילו הוא לא קלט את הסקאטר
במחילה מכבוד מעלת מתכנת חובב אולי תנסה לשנות את ערך המעבד
תודה רבה לכולם הבעיה לא היתה בסקטאר ולא בהתקנה (דרייברים וכו') הבעיה היתה בסינון אודות ל @yosef368 שכתב שבאתרוג המירקל בוקס לא עובד ובאמת השתמשתי באינטרנט אחר ועבד מצוין תודה רבה לכולם
וסליחה עם קצת חפרתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
