שיתוף | צירוף אפליקציות - גוגל צאט עובד!
-
@צדיק-וטוב-לו-0 הבעיה בצ'אט האנונימי שכל אחד בקבוצה יכול לבטל ולהסיר אותו.
זה יכול להיות גנון.@יום_שמח לא רק מנהל?
בכ"א אין מה לעשות עם גנון, חוץ מלדאוג שהחברים בצ'אט יעלו כיתה. -
@יום_שמח לא רק מנהל?
בכ"א אין מה לעשות עם גנון, חוץ מלדאוג שהחברים בצ'אט יעלו כיתה.@צדיק-וטוב-לו-0 לפמי מה שבדקתי זה לכולם.
הבעיה בקבוצות גדולות ויהיו אנשים שישגעו את השכל -
@צדיק-וטוב-לו-0 לפמי מה שבדקתי זה לכולם.
הבעיה בקבוצות גדולות ויהיו אנשים שישגעו את השכל -
@יום_שמח כתב בשיתוף | צירוף אפליקציות - גוגל צאט עובד!:
הבעיה בקבוצות גדולות ויהיו אנשים שישגעו את השכל
אמור להופיע מי צירף את הבוט
@צדיק-תמים בעיקרון נכון אבל ברור שהיה עדיף להגביל דברים למנהל (שבכללי אין עוד בצ'אט כמו הוספת משתמשים וכו')
-
@צדיק-תמים בעיקרון נכון אבל ברור שהיה עדיף להגביל דברים למנהל (שבכללי אין עוד בצ'אט כמו הוספת משתמשים וכו')
@יום_שמח תשלח להם משוב.
-
@יום_שמח תשלח להם משוב.
@צדיק-וטוב-לו-0 שלחתי...
נראה לי אבוד מראש
-
@צדיק-וטוב-לו-0 שלחתי...
נראה לי אבוד מראש
-
@צדיק-תמים בעיקרון נכון אבל ברור שהיה עדיף להגביל דברים למנהל (שבכללי אין עוד בצ'אט כמו הוספת משתמשים וכו')
@יום_שמח כתב בשיתוף | צירוף אפליקציות - גוגל צאט עובד!:
@צדיק-תמים בעיקרון נכון אבל ברור שהיה עדיף להגביל דברים למנהל (שבכללי אין עוד בצ'אט כמו הוספת משתמשים וכו')
אם המנהל חוסם הוספת משתמשים... אז לא יוכלו להוסיף אותו!
-
@יום_שמח כתב בשיתוף | צירוף אפליקציות - גוגל צאט עובד!:
@צדיק-תמים בעיקרון נכון אבל ברור שהיה עדיף להגביל דברים למנהל (שבכללי אין עוד בצ'אט כמו הוספת משתמשים וכו')
אם המנהל חוסם הוספת משתמשים... אז לא יוכלו להוסיף אותו!
@מים-אחרונים איפה חוסמים?
-
@i-m-Geek כתב בשיתוף | צירוף אפליקציות - גוגל צאט עובד!:
@שושו מאיפה התמונה? כלומר איך התחברת לצ'אט הזה?
@יום_שמח @שושו זה האופציה שהבאתי למעלה, של 'ניהול תגובות מהצאט'.
לע"ע זה פעיל רק בחשבונות עסקיים, כלומר מספיק שהמנהל יהי' חשבון עסקי, ויצרף ע"י האופציה הנ"ל. -
@i-m-Geek כתב בשיתוף | צירוף אפליקציות - גוגל צאט עובד!:
@שושו מאיפה התמונה? כלומר איך התחברת לצ'אט הזה?
@יום_שמח @שושו זה האופציה שהבאתי למעלה, של 'ניהול תגובות מהצאט'.
לע"ע זה פעיל רק בחשבונות עסקיים, כלומר מספיק שהמנהל יהי' חשבון עסקי, ויצרף ע"י האופציה הנ"ל.@צדיק-וטוב-לו-0 תוכל להסביר יותר?
-
@צדיק-וטוב-לו-0 תוכל להסביר יותר?
@יום_שמח אני לא כ"כ יודע, כי אין לי עסקי.
<נערך ונמחק> -
@יום_שמח אני לא כ"כ יודע, כי אין לי עסקי.
<נערך ונמחק>
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
