בירור | מגן זכוכית ל jelly e2
-
מישהו יודע איפה אפשר להשיג מגן זכוכית ל jelly e2
ממש תודה
(ואגב אולי כדאי לפתוח נושא לבעלי הגלים כמו שיש ליאנג) -
מישהו יודע איפה אפשר להשיג מגן זכוכית ל jelly e2
ממש תודה
(ואגב אולי כדאי לפתוח נושא לבעלי הגלים כמו שיש ליאנג)@הכהן-הגדול חיפשתי ואין,
אולי ממש יקר באיבבי -
מישהו יודע איפה אפשר להשיג מגן זכוכית ל jelly e2
ממש תודה
(ואגב אולי כדאי לפתוח נושא לבעלי הגלים כמו שיש ליאנג)זה לא עובד
?? -
זה לא עובד
??@ביג-בוס-0 זה לא זכוכית זה סיליקוןמאוד דק
-
@ביג-בוס-0 זה לא זכוכית זה סיליקוןמאוד דק
-
כאן יש דברים טובים והמחיר בהתאם,
תבדוק לפני שאתה קונה,
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2334524.m570.l1313&_nkw=unihertz+jelly+2+Screen+Protector&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_odkw=unihertz+jelly+2+case&_sop=15 -
תודה
באמת אני רואה שיש כאן אבל זה ממש יקרhttps://www.ebay.com/itm/255876735979
צריך אולי לחפש באלי אקספרס שמה יותר זול תמיד
-
תודה
באמת אני רואה שיש כאן אבל זה ממש יקרhttps://www.ebay.com/itm/255876735979
צריך אולי לחפש באלי אקספרס שמה יותר זול תמיד
@הכהן-הגדול כתב בבירור | מגן זכוכית ל jelly e2:
תודה
באמת אני רואה שיש כאן אבל זה ממש יקרhttps://www.ebay.com/itm/255876735979
צריך אולי לחפש באלי אקספרס שמה יותר זול תמיד
אין איכותי באלי אקספרס
-
למה נראה לך
כמו שיש שם אותו פלאפון ביותר זול ככה יש את זה ביותר זולמצאתי את זה אבל נגמר המוצר לא זמין
https://he.aliexpress.com/item/1005004098854647.html?gatewayAdapt=glo2isr
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות