בעיה | העברת תמונות ממצלמה לענן
-
אני מנסה להעלות במצלמה של קנון תמונות לרשת ע"י wifi , והוא נכשל וכותב 'שצריך להגדיר שעה ואזור נכונים'.. ניסיתי כבר להגדיר לו אזורי זמן שונים, (אין אזור ירושלים, אז ניסיתי מוסקבה, קהיר) ועדיין כותב שגיאה.
מישהו מכיר / התנסה ויכול לעזור?
יכול להיות שזה בעיה דוקא בנטפרי? -
אני מנסה להעלות במצלמה של קנון תמונות לרשת ע"י wifi , והוא נכשל וכותב 'שצריך להגדיר שעה ואזור נכונים'.. ניסיתי כבר להגדיר לו אזורי זמן שונים, (אין אזור ירושלים, אז ניסיתי מוסקבה, קהיר) ועדיין כותב שגיאה.
מישהו מכיר / התנסה ויכול לעזור?
יכול להיות שזה בעיה דוקא בנטפרי?@מה-קורה סביר להניח שהבעיה היא הסינון
-
@מה-קורה סביר להניח שהבעיה היא הסינון
@web_master יש מה לעשות לגבי זה?
אגב שכחתי לציין שהיתה תקופה שזה כן עבד, ועכשיו משום מה זה לא עובד. -
@web_master יש מה לעשות לגבי זה?
אגב שכחתי לציין שהיתה תקופה שזה כן עבד, ועכשיו משום מה זה לא עובד. -
אני מנסה להעלות במצלמה של קנון תמונות לרשת ע"י wifi , והוא נכשל וכותב 'שצריך להגדיר שעה ואזור נכונים'.. ניסיתי כבר להגדיר לו אזורי זמן שונים, (אין אזור ירושלים, אז ניסיתי מוסקבה, קהיר) ועדיין כותב שגיאה.
מישהו מכיר / התנסה ויכול לעזור?
יכול להיות שזה בעיה דוקא בנטפרי? -
@מה-קורה זה קורה גם לי אותו דבר בדיוק! (אתה בנטפרי?)
אם יש למישהו פתרון אשמח מאוד
יש לי g7 Mark II
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות