@yehuda2 התקנת אחרי זה מגיסק?
@danidani אתה מדבר על המדריך שלמעלה כי התקנתי לפני זה בשביל הקובץ BOOT (דרך אגב זה הקובץ שהבאת)
@danidani אתה מדבר על המדריך שלמעלה כי התקנתי לפני זה בשביל הקובץ BOOT (דרך אגב זה הקובץ שהבאת)
@yehuda2 אבל הנגן התאפס וזה נמחק תתקין שוב
@yehuda2 אבל הנגן התאפס וזה נמחק תתקין שוב
@danidani הנגן לא התאפס (זה חלק ממה שמוזר לי) או שאולי אני צריך ללחוץ על הווליום התחתון אתה יודע מה זה אמור לעשות
@danidani הנגן לא התאפס (זה חלק ממה שמוזר לי) או שאולי אני צריך ללחוץ על הווליום התחתון אתה יודע מה זה אמור לעשות
@yehuda2 לא אתה אמור ללחוץ על העליון תלחץ כמה פעמים עד שיהיה לך כתוביות באנגלית
@yehuda2 לא אתה אמור ללחוץ על העליון תלחץ כמה פעמים עד שיהיה לך כתוביות באנגלית
@danidani היה לי כתוביות גם מקודם אני בודק עכשיו עוד פעם
@yehuda2 לא אתה אמור ללחוץ על העליון תלחץ כמה פעמים עד שיהיה לך כתוביות באנגלית
@danidani עכשיו הנגן נשאר על מסך הפתיחה (כיתוב של אנדרואיד) והוא לא נפתח הלאה
@danidani עכשיו הנגן נשאר על מסך הפתיחה (כיתוב של אנדרואיד) והוא לא נפתח הלאה
@yehuda2 לא אתה אמור ללחוץ על העליון תלחץ כמה פעמים עד שיהיה לך כתוביות באנגלית
@danidani הנגן נתקע מה אני אמור לעשות
@danidani הנגן נתקע מה אני אמור לעשות
@yehuda2 אין לי מושג זה לא אמור להיות
@yehuda2 אין לי מושג זה לא אמור להיות
@danidani הנגן הסתדר והצלחתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה
התחברות