בעיה | סיסמא ב4*4
-
שכחתי תסיסמא שלי בפלאפון שלי 4*4
שעשיתי אותה רק על הנגן
מישהו יודע מה אני אמור לעשות ולא לשחזר את הפון
בינתים הוא חוסם לי רק את האופציה לשירים
תודה ענקית -
שכחתי תסיסמא שלי בפלאפון שלי 4*4
שעשיתי אותה רק על הנגן
מישהו יודע מה אני אמור לעשות ולא לשחזר את הפון
בינתים הוא חוסם לי רק את האופציה לשירים
תודה ענקית@אודי-דיאמנט אני לא מכיר את הטלפון ככ...
זה אנדרואיד?
נעלת עם אפלוק? -
@אודי-דיאמנט אני לא מכיר את הטלפון ככ...
זה אנדרואיד?
נעלת עם אפלוק? -
שכחתי תסיסמא שלי בפלאפון שלי 4*4
שעשיתי אותה רק על הנגן
מישהו יודע מה אני אמור לעשות ולא לשחזר את הפון
בינתים הוא חוסם לי רק את האופציה לשירים
תודה ענקית@אודי-דיאמנט תנסה להגדיר פתיחת הנגן ע"י אחד הקיצורים בדף הבית, תראה אם שם זה נפתח לך.
לפעמים הסיסמה לא עובדת ברגע שפותחים משהו חסום ע"י אחד ממקשי הקיצור בדף הבית. -
@אודי-דיאמנט תנסה להגדיר פתיחת הנגן ע"י אחד הקיצורים בדף הבית, תראה אם שם זה נפתח לך.
לפעמים הסיסמה לא עובדת ברגע שפותחים משהו חסום ע"י אחד ממקשי הקיצור בדף הבית.@simcha33345 כתב בבעיה | סיסמא ב4*4:
לפעמים הסיסמה לא עובדת ברגע שפותחים משהו חסום ע"י אחד ממקשי הקיצור בדף הבית.
כשפותחים משהו אחד שנעול עם הסיסמה, אז נפתחים כל הדברים שנעולים עם הסיסמה עד שתעשה נעילת מקשים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות