בעיה | כל פעם שאני מדליק את המחשב מתכבה ומפעיל מחדש
-
@121244 יש לך אפשרות ליצור? יש לך דיסק אונקי פנוי? כי אם יהיה לך אחד כזה זה יקלל את העבודה בהרבה מעליך
-
@121244 כתב בבעיה | כל פעם שאני מדליק את המחשב מתכבה ומפעיל מחדש:
כאן יש קישור לתוכנה של מייקרוסופט: https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209
אם זה תוכל ליצור דיסק התקנה של וינדוס 10
אחרי שזה ירד תפעל לפי ההוראות -
@121244 כתב בבעיה | כל פעם שאני מדליק את המחשב מתכבה ומפעיל מחדש:
כאן יש קישור לתוכנה של מייקרוסופט: https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209
אם זה תוכל ליצור דיסק התקנה של וינדוס 10
אחרי שזה ירד תפעל לפי ההוראות -
@121244 כנס איתו דרך דרך הבוט ובחלון הראשון יש אופציה של תקן כעת, תלחץ עליו ותן לו לנסות לתקן לך את המחשב
-
@121244 כשהמחשב נדלק לפני הופעת וינדוס תלחץ על F12 או F2 הרבה פעמים עד שיגיע לך לרשימה של מכשירים שדרכם תוכל לעלות את המערכת. חפש את האונקי שלך ( לפי חברה בד"כ ) ותלחץ עליו
@a-y-f כתב בבעיה | כל פעם שאני מדליק את המחשב מתכבה ומפעיל מחדש:
כשהמחשב נדלק לפני הופעת וינדוס
מה הכוונה
-
@a-y-f כתב בבעיה | כל פעם שאני מדליק את המחשב מתכבה ומפעיל מחדש:
כשהמחשב נדלק לפני הופעת וינדוס
מה הכוונה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות