בקשה | מי יכול לעזור??? הכשרת נוקיה 225 בתשלום!!!!
-
@מיישה אשמח לשמוע אם הסתדרת אני צריך עזרה בנושא
-
@מיישה אשמח לשמוע אם הסתדרת אני צריך עזרה בנושא
@שמואל-יהודה-0 כתב בבקשה | מי יכול לעזור??? הכשרת נוקיה 225 בתשלום!!!!:
@מיישה אשמח לשמוע אם הסתדרת אני צריך עזרה בנושא
לא, המכשיר שוכב לי בבית כאבן שאין לה הופכין...
-
אתם מדברים על הכשרה של הגירסא (להוריד נגן וכו' מהתפריט)
או על פריצה לסים כשר?
כי את זה אפשר בקלות -
@cool כתב בבקשה | מי יכול לעזור??? הכשרת נוקיה 225 בתשלום!!!!:
אתם מדברים על הכשרה של הגירסא (להוריד נגן וכו' מהתפריט)
או על פריצה לסים כשר?
כי את זה אפשר בקלותקודם כל פריצה לסים, אם אפשר גם גרסה כשרה, מה טוב.
-
@מיישה אשמח לשמוע אם הסתדרת אני צריך עזרה בנושא
@שמואל-יהודה-0 כתב בבקשה | מי יכול לעזור??? הכשרת נוקיה 225 בתשלום!!!!:
@מיישה אשמח לשמוע אם הסתדרת אני צריך עזרה בנושא
@מיישה כתב בבקשה | מי יכול לעזור??? הכשרת נוקיה 225 בתשלום!!!!:
@cool כתב בבקשה | מי יכול לעזור??? הכשרת נוקיה 225 בתשלום!!!!:
אתם מדברים על הכשרה של הגירסא (להוריד נגן וכו' מהתפריט)
או על פריצה לסים כשר?
כי את זה אפשר בקלותקודם כל פריצה לסים, אם אפשר גם גרסה כשרה, מה טוב.
אולי @מישהו12 הוא מתעסק עם נוקיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות