עזרה | אין בלוטוס במחשב
-
ברצוני לחבר התקנים לחשב דרך בלוטוס אך ללא הצלחה, נשמח לעזרה.

-
ברצוני לחבר התקנים לחשב דרך בלוטוס אך ללא הצלחה, נשמח לעזרה.

-
ברצוני לחבר התקנים לחשב דרך בלוטוס אך ללא הצלחה, נשמח לעזרה.

@חיוך-זה-אני-צריך אם אמור להיות וזה לא מופיע זה כנראה בעיה של דרייברים.
אם לא אמור להיות אפשר לקנות דונגל חיצוני של בלוטוס -
@חיוך-זה-אני-צריך אם אמור להיות וזה לא מופיע זה כנראה בעיה של דרייברים.
אם לא אמור להיות אפשר לקנות דונגל חיצוני של בלוטוס@7716508 איך אני יכול לתקן הבעיה של דרייברים?
-
@7716508 איך אני יכול לתקן הבעיה של דרייברים?
@חיוך-זה-אני-צריך תנסה דרך עדכוני ווינדוס
-
@חיוך-זה-אני-צריך תנסה דרך עדכוני ווינדוס
@7716508 כבר עשיתי עדכון וזה לא עזר!
-
@חיוך-זה-אני-צריך
אם הסירו את הווייפי מהמחשב, אין לך בלוטוס במחשב.
ואם לא, פשוט תפעיל את הבלוטוס...
(תבדוק בשורת המשימות האם הבלוטוס דלוק).@דאנציג כתב בעזרה | אין בלוטוס במחשב:
@חיוך-זה-אני-צריך
אם הסירו את הווייפי מהמחשב, אין לך בלוטוס במחשב.
ואם לא, פשוט תפעיל את הבלוטוס...
(תבדוק בשורת המשימות האם הבלוטוס דלוק).לא הסירו את הווייפי, וגם הבלוטוס מופעל!
-
נסה כיבוי והדלקה
אם לא עוזר נסה לבדוק עדכונים אופציונלים בווינדוס -
נסה כיבוי והדלקה
אם לא עוזר נסה לבדוק עדכונים אופציונלים בווינדוס@אני-אני-אני או שתחפש באתר של חברת המחשב שלך את הדרייבר הספציפי לבלוטוס של הדגם שלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות