בקשה | גיסוי nas
-
שלום לכולם,
יש לי nas עם אחסון של 8tb שעובד על raid 1 ]2דיסקים] ואני רוצה לגבות אותוחשבתי לקנות מחשב נייח ולשים עליו דיסק של 10tb
ולגבות לשם פעם אחת ואז רק שינויים שיגבה כל הזמן דרך הרשת עם תוכנתhttps://www.google.com/amp/s/www.ubackup.com/articles/backup-nas-to-pc-3889.amp.html
תושה לכולם
-
שלום לכולם,
יש לי nas עם אחסון של 8tb שעובד על raid 1 ]2דיסקים] ואני רוצה לגבות אותוחשבתי לקנות מחשב נייח ולשים עליו דיסק של 10tb
ולגבות לשם פעם אחת ואז רק שינויים שיגבה כל הזמן דרך הרשת עם תוכנתhttps://www.google.com/amp/s/www.ubackup.com/articles/backup-nas-to-pc-3889.amp.html
תושה לכולם
@maorphp שיהי בהצלחה
-
@maorphp שיהי בהצלחה
@משחזר-מידע אשמח לשמוע את דעתך
-
@משחזר-מידע אשמח לשמוע את דעתך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות