עזרה | שיאומי F22 PRO לא מגיב(מסף שחור)
-
@mendigl10 איפה אני יכול להוריד את הדרייברים אני אנסה להתקין אותם שוב אולי בטעות פספסתי משהו
@mendigl10 תסתכל בנושא "צריבת גרסה.. הראשון ששלחת
-
@mendigl10 תסתכל בנושא "צריבת גרסה.. הראשון ששלחת
@שניאור-שמח תודה
-
@שניאור-שמח תודה
@mendigl10 תעדכן
תעשה לשחק אם זה אתה יודע פעם אחת לצרוב את הכול פעם שנייה רק את הסופר.. -
@mendigl10 תעדכן
תעשה לשחק אם זה אתה יודע פעם אחת לצרוב את הכול פעם שנייה רק את הסופר..@שניאור-שמח ניסיתי כמה פעמים לשחק עם זה,אני אנסה מחר פשוט ללכת לחנות
-
@שניאור-שמח ניסיתי כמה פעמים לשחק עם זה,אני אנסה מחר פשוט ללכת לחנות
@mendigl10 או תשאל את המומחים @אני-אני-אני @Harwona
-
@mendigl10 או תשאל את המומחים @אני-אני-אני @Harwona
@שניאור-שמח אני ינסה,תודה
-
@שניאור-שמח אני ינסה,תודה
@mendigl10 מאיפה הגרסה?
-
@mendigl10 מאיפה הגרסה?
-
@שניאור-שמח אתה הבאת לי כאן
@mendigl10 הא פשוט בנושא ששלחת אז חשבתי גרסה אחרת.. היית שואל אותי..
-
@mendigl10 הא פשוט בנושא ששלחת אז חשבתי גרסה אחרת.. היית שואל אותי..
@שניאור-שמח צודק, הייתה סיבה למה לא אני פשוט לא זוכר למה
-
המכשיר כנראה נמצא בבריק תעלה את השגיאה שהוא נותן לך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות