בעיה | חסימת משרד התיקשורת
-
שלום לכולם
הזמנתי מכשיר מעליאקספרס בדקתי הכל רק דבר אחד שכחתי לבדוק דור 4 מה שגורם שאני מכניס את הסים זה משמיע לי הודעה קולית שבהוראת משרד התקשורת המכשיר חסום (ממש כמו וועדת הרבנים בסוף כולם לומדים מהחרדים
) יש מה לעשות בנידון -
שלום לכולם
הזמנתי מכשיר מעליאקספרס בדקתי הכל רק דבר אחד שכחתי לבדוק דור 4 מה שגורם שאני מכניס את הסים זה משמיע לי הודעה קולית שבהוראת משרד התקשורת המכשיר חסום (ממש כמו וועדת הרבנים בסוף כולם לומדים מהחרדים
) יש מה לעשות בנידון -
שלום לכולם
הזמנתי מכשיר מעליאקספרס בדקתי הכל רק דבר אחד שכחתי לבדוק דור 4 מה שגורם שאני מכניס את הסים זה משמיע לי הודעה קולית שבהוראת משרד התקשורת המכשיר חסום (ממש כמו וועדת הרבנים בסוף כולם לומדים מהחרדים
) יש מה לעשות בנידון@Tיו_ איזה חברה אתה
-
@Tיו_ יש לי רעיון בשבילך שאני השתמשתי בו וזה עבד לי
אבל על מנת שלא יחסם אני מעדיף להעביר לך אותו באישי בצאט כאן בבפורום -
@Tיו_ יש לי רעיון בשבילך שאני השתמשתי בו וזה עבד לי
אבל על מנת שלא יחסם אני מעדיף להעביר לך אותו באישי בצאט כאן בבפורום@כמה-טוב-השם רשמו אותו פה כבר
-
@כמה-טוב-השם רשמו אותו פה כבר
@אליר325000 תן קישור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות