שאלה | MT manager בעברית יש?
-
@1divid
האם אתה מתכוון לזה?
https://mitmachim.top/post/504546@אזולאי כתב בשאלה | MT manager בעברית יש?:
@1divid
האם אתה מתכוון לזה?
https://mitmachim.top/post/504546אני לא יודע אם זה בדיוק כמו מה שביקשתי יכול להיות שזה גירסא ישנה יותר ולא טובה
( @Harwona זה בסדר?) -
@אזולאי כתב בשאלה | MT manager בעברית יש?:
@1divid
האם אתה מתכוון לזה?
https://mitmachim.top/post/504546אני לא יודע אם זה בדיוק כמו מה שביקשתי יכול להיות שזה גירסא ישנה יותר ולא טובה
( @Harwona זה בסדר?) -
@1divid .
@Harwona .
הגרסה בעברית גרסה מספר 2.10.1
והגרסה הרגילה (שהתקנתי ישר מהאתר של המפרסם). היא מספר - 2.13.7
אין אופציה בתוך האפליקציה [בעברית] לעדכן אותה, ראה סרטון: screen-20230808-122020.mp4 . - הנה לחסום: screen-20230808-122020.zipויותר מזה, אחרי קצת זמן זה מראה מסך שחור:
.
בוא נתייג את - @y-yechiel המתרגם החרוץ. יש לך גירסא מעודכנת יותר? -
@1divid .
@Harwona .
הגרסה בעברית גרסה מספר 2.10.1
והגרסה הרגילה (שהתקנתי ישר מהאתר של המפרסם). היא מספר - 2.13.7
אין אופציה בתוך האפליקציה [בעברית] לעדכן אותה, ראה סרטון: screen-20230808-122020.mp4 . - הנה לחסום: screen-20230808-122020.zipויותר מזה, אחרי קצת זמן זה מראה מסך שחור:
.
בוא נתייג את - @y-yechiel המתרגם החרוץ. יש לך גירסא מעודכנת יותר?@אזולאי אני לא כ"כ בטוח שיש טעם לתרגם אותה, הסיבה היא מכיוון שזה סייר עם גישה לרוט אז ברגע שהיא תתורגם עלול המשתמש הפשוט לעשות כל מיני ניסויים ולהרוס את הטלפון, לגבי המדריכים בפורום יש צילומי מסך או סרטונים ככה שגם בלי תרגום זה ממש פשוט לבצע את המדריכים, ומי שקצת מבין מסתמא גם יודע אנגלית לפחות ברמה טכנית..
-
@אזולאי אני לא כ"כ בטוח שיש טעם לתרגם אותה, הסיבה היא מכיוון שזה סייר עם גישה לרוט אז ברגע שהיא תתורגם עלול המשתמש הפשוט לעשות כל מיני ניסויים ולהרוס את הטלפון, לגבי המדריכים בפורום יש צילומי מסך או סרטונים ככה שגם בלי תרגום זה ממש פשוט לבצע את המדריכים, ומי שקצת מבין מסתמא גם יודע אנגלית לפחות ברמה טכנית..
@Harwona
אני מסכים איתך לחלוטין, שאין שום טעם לתרגם אותה.
אבל מסיבה אחרת, כמו ש @Ykingsmart כתב - כל מי שרוצה לעשות דברים מעניינים חייב לדעת אנגלית מינימלית בשביל לבצע פקודות. אז לא יעזור שנתרגם אפליקציה אחת,
מה הוא יעשה באפליקציה הבאה?
אבל, רצונו של אדם זהו כבודו.
זה מה שהבן אדם ביקש. אם יש לנו איך לעזור לו, מה טוב. ואם לא, זה לא עסק שלי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות