בעיה | שגיאה, מה הפשט?
-
יש כאן תוכנה לא מזוהה עם שגיאה לא מזוהה, עם ניסיון פעולה בלתי מזוהה...
תפרט טיפה יותר, מה זו התוכנה הזאת? מה ניסית לעשות?
-
אני לא עושה כלום, זה עולה מעצמו בכל כחצי דקה לא בתוך תוכנה כלשהי אלא סתם.
במקרה התמונה הזאת היתה על רקע בר אילן, אבל זה עולה בכל מקום
אולי זה וירוס או מרעין בישין אחרים?@דודו-הענק שהשגיאה עולה, מה הסמל שלה בשורת המשימות?
-
@דודו-הענק זה שגיאה של תוכנה מסוימת זה לא של ווינדוס תנסה לבדוק במנהל המשימות מה זה
-
@דודו-הענק הוא מתכוון לומר שזו שגיאה בתוכנה שמופיעה בצבע כתום.
עכשיו עליך לברר מה אומר שגיאה 15 בתוכנה הזו. אם באינטרנט / שירות לקוחות של התוכנה וכן הלאה. -
@דודו-הענק תפתח מנהל המשימות על ידי הקשה על קונטרול + שיפט + ESC
שם תראה רשימת תוכנות תנסה לראות אם אתה מזהה שם את התוכנה אם תעלה צילום מסך אני יכול לנסות לעזור לך -
@דודו-הענק מה שסימנת זה בר אילן תנסה לברר אצלם מה זה השגיאה ואיך אפשר לסדר
-
-
נסה לעשות הפעלה מחדש
-
-
@דודו-הענק רבויתיי!! זה באג של תוכנת בר אילן. אין לך את זה בשום תוכנה מוכרת אחרת...
למעשה, אם התקנת תוכנה רשמית עם כונן חיצוני אז השגיאה מתי שיש לך בעיה במגעים, וזה לגמרי התחום של בר אילן בעצמם. אם זה תוכנה פרוצה, אז מומלץ להסיר ולתקין אם יש לך את הקובץ התקנה, כי זה מוכיח שיש כמה קבצים בעיתיים לכאורה. -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


