עזרה | צריבת גרסה שיאומי f22 pro
-
@mendigl10 היי זה לא בעיה תחלץ את הקובץ אם יש לך דרייברים זה פצצה אם לא אז פשוט תתקין. אחרי זה את מוריד תוכנה לצריבה אחרי שאתה מוריד אתה פותח את התוכנה לוחץ על השורה השנייה מצד ימין למעלה
בוחר את הסקאטר
לוחץ על הורדה מכבה תפון מחבר מחכה.
והופ יש'ך גרסה!
תודה ל @Harwona על הצילומי מסך.
מאיפה הגרסה הזאת? גרסה טובה?
נ.ב תתקנו אותי אם אני טועה.. -
@mendigl10 היי זה לא בעיה תחלץ את הקובץ אם יש לך דרייברים זה פצצה אם לא אז פשוט תתקין. אחרי זה את מוריד תוכנה לצריבה אחרי שאתה מוריד אתה פותח את התוכנה לוחץ על השורה השנייה מצד ימין למעלה
בוחר את הסקאטר
לוחץ על הורדה מכבה תפון מחבר מחכה.
והופ יש'ך גרסה!
תודה ל @Harwona על הצילומי מסך.
מאיפה הגרסה הזאת? גרסה טובה?
נ.ב תתקנו אותי אם אני טועה..פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
ש שניאור שמח התייחס לנושא זה ב
-
@mendigl10 היי זה לא בעיה תחלץ את הקובץ אם יש לך דרייברים זה פצצה אם לא אז פשוט תתקין. אחרי זה את מוריד תוכנה לצריבה אחרי שאתה מוריד אתה פותח את התוכנה לוחץ על השורה השנייה מצד ימין למעלה
בוחר את הסקאטר
לוחץ על הורדה מכבה תפון מחבר מחכה.
והופ יש'ך גרסה!
תודה ל @Harwona על הצילומי מסך.
מאיפה הגרסה הזאת? גרסה טובה?
נ.ב תתקנו אותי אם אני טועה..@שניאור-שמח כתב בעזרה | צריבת גרסה שיאומי f22 pro:
ואז מסמן ווי בהכול
הערה קטנה :
אם הקבצים נמצאים בתיקייה ומזוהים הם מסומנים מעצמם כבר
ואם הם לא מסומנים מעצמם לא יעזור לסמן -
יש גרסה ל Qin2 pro
-
S shlomo-l התייחס לנושא זה ב
-
@שניאור-שמח כתב בעזרה | צריבת גרסה שיאומי f22 pro:
ואז מסמן ווי בהכול
הערה קטנה :
אם הקבצים נמצאים בתיקייה ומזוהים הם מסומנים מעצמם כבר
ואם הם לא מסומנים מעצמם לא יעזור לסמן -
@דוד-g הקפצת נושא ישן אסורה ע״פ חוקי הפורום.
יש לפתוח נושא חדש. -
@mendigl10 היי זה לא בעיה תחלץ את הקובץ אם יש לך דרייברים זה פצצה אם לא אז פשוט תתקין. אחרי זה את מוריד תוכנה לצריבה אחרי שאתה מוריד אתה פותח את התוכנה לוחץ על השורה השנייה מצד ימין למעלה
בוחר את הסקאטר
לוחץ על הורדה מכבה תפון מחבר מחכה.
והופ יש'ך גרסה!
תודה ל @Harwona על הצילומי מסך.
מאיפה הגרסה הזאת? גרסה טובה?
נ.ב תתקנו אותי אם אני טועה..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות