בקשת מידע | עריכת קובץ IMG
-
שלום חברים יש לי גירסה של מכשיר ואני רוצה לערוך אותה דרך המחשב שכשאני צורב אותה הפון כבר יהיה מתאים איך אני יכול לערוך את הקבצים
תודה -
שלום חברים יש לי גירסה של מכשיר ואני רוצה לערוך אותה דרך המחשב שכשאני צורב אותה הפון כבר יהיה מתאים איך אני יכול לערוך את הקבצים
תודה -
אני רוצה למחוק את הויפי ולהסיר אפליקציות של אינטרנט וכד' ולהוסף כמה אפליקציות אחרות באנדרואיד 10
@Tיו_ מאנדרואיד 10 מחיצות system| vendor| product נמצאות בתוך מחיצת super ולא בנפרד. מה שהופך את התהליך למורכב יותר, מכיוון שבשלב ראשון צריך לפרק את הsuper ורק אח"כ ניתן לעשות mount למחיצת system ולערוך את מה שאתה רוצה, בנוסף מכיוון שפירקנו את מחיצת super נצטרך לייצר מחיצת super חדשה וזה גם תהליך נחמד...
בקיצור, תבדוק אם אצלך יש super ואם כן אז אולי עדיף לך לתת לי לעשות את העבודה בשבילך... מדבריך אני מבין שאתה לא צריך לערוך את boot.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות