בעיה | מחשב נייח נהיה איטי
-
@MB1111 הייתי ממליץ לצרף גם את הנתונים הבאים בהמשך למה שהמומחה שלפני כתב:
גילו של המחשב.
צילום מסך של לשונית האתחול ממנהל המשימות
נפח בשימוש ביחס לנפח הקיים של הכונן הקשיח@a-y-f @משה-מזרחי
גילו של המחשב שנתיים



-
@a-y-f @משה-מזרחי
גילו של המחשב שנתיים



-
@a-y-f @משה-מזרחי
גילו של המחשב שנתיים



-
@MB1111
הראם מפוצץ
תעלה צילום מלשונית תהליכים - ממוין לפי ראםבעקרון הפתרון - להוסיף ראם
-
-
@משחזר-מידע
זה חיצוני
מנפ"קם? -
@משחזר-מידע
זה חיצוני
מנפ"קם? -
@משה-מזרחי
עכשיו יותר טוב ?

-
@משה-מזרחי
עכשיו יותר טוב ?

-
@משחזר-מידע כתב בבעיה | מחשב נייח נהיה איטי:
@משה-מזרחי כתב בבעיה | מחשב נייח נהיה איטי:
הראם מפוצץ
ובנוסף הדיסק קשיח על 76%
מדובר על USB זה גם משנה?
-
מותקן לך סיקליינר?
אם לא אז תכנס לנתיב הזה%TEMP%ותמחק את כולו (הוא לא ייתן לך למחוק הכל אבל את הרוב כן
זה אמור לפנות מקום (ומנסיון שלי זה עוזר הרבה..)סתם מעניין כמה זה שוקל
-
@MB1111
תעיין/ני כאן ותעשה/י את השלבים אולי זה יעזור:
https://mitmachim.top/topic/381/מחשב-איטייייי-מה-לעשות/10?_=1610540653018
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

