בעיה | windows hello דורש אימות כל סיסמא
-
windows hello דורש אימות כל פעם שאני מנסה למלאות סיסמא בגוגל (במילוי אוטומטי).
כלומר במקום שגוגל יעלה לבד את הסיסמה, אני צריך לשים טביעת אצבע, ורק אז הוא ממלא את הסיסמא,
ואני לא יודע איפה מבטלים את זה
אם מישהו יודע אני אשמח אם יעזרו לי פה -
windows hello דורש אימות כל פעם שאני מנסה למלאות סיסמא בגוגל (במילוי אוטומטי).
כלומר במקום שגוגל יעלה לבד את הסיסמה, אני צריך לשים טביעת אצבע, ורק אז הוא ממלא את הסיסמא,
ואני לא יודע איפה מבטלים את זה
אם מישהו יודע אני אשמח אם יעזרו לי פה -
@dfhzrhree כתב בבעיה | windows hello דורש אימות כל סיסמא:
תודה רבה! משום מה חיפשתי רק בהגדרות של המחשב ושל אבטחה ולא בהגדרות של כרום.
-
@dfhzrhree כתב בבעיה | windows hello דורש אימות כל סיסמא:
תודה רבה! משום מה חיפשתי רק בהגדרות של המחשב ושל אבטחה ולא בהגדרות של כרום.
@יוסי461 כתב בבעיה | windows hello דורש אימות כל סיסמא:
@dfhzrhree כתב בבעיה | windows hello דורש אימות כל סיסמא:
תודה רבה! משום מה חיפשתי רק בהגדרות של המחשב ושל אבטחה ולא בהגדרות של כרום.
ברור שזה הגדרות של כרום [כמו"כ נראה לי שבפעם הראשונה שזה הופעל, הוא התריע לי בדפדפן על זה]
כאגב, אני לפני תקופת זמן [חצי שנה/שנה] ביקשתי מהם כזו אפשרות במשוב, אולי זה בזכותי...
[ביקשתי גם ממייקרוסופט אותו דבר, לפתיחת קבצי וורד/אקסל, ואולי אפי' לפתיחת תיקיות - לע"ע אין שינוי, אבל אני מתחיל להאמין...] -
צ צדיק וטוב לו 0 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
