באג | וויפי לא עובד בWSA אחרי עידכון
-
עדכנתי את WSA, ועד עכשיו יכולתי להשתמש בוויפי שאני מחובר עליו גם בWSA וכרגע אני לא מצליח להתחבר בכלל לוויפי
בשני המצבים של הגדרות רשת מתקדמות
מה אפשר לעשות?

כשהגדרות מתקדמות ברשת מופעלת זה מופיע כך כל הזמן

יש לי אפליקצייה של בית חכם שמשום מה כן עובדת, כל השאר לא
ניסיתי לשנות לגירסה היציבה והיא בכלל לא עולה לי
הורדתי מפה https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases
@A0533057932 אולי תוכל לעזור לי? -
עדכנתי את WSA, ועד עכשיו יכולתי להשתמש בוויפי שאני מחובר עליו גם בWSA וכרגע אני לא מצליח להתחבר בכלל לוויפי
בשני המצבים של הגדרות רשת מתקדמות
מה אפשר לעשות?

כשהגדרות מתקדמות ברשת מופעלת זה מופיע כך כל הזמן

יש לי אפליקצייה של בית חכם שמשום מה כן עובדת, כל השאר לא
ניסיתי לשנות לגירסה היציבה והיא בכלל לא עולה לי
הורדתי מפה https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases
@A0533057932 אולי תוכל לעזור לי? -
עדכנתי את WSA, ועד עכשיו יכולתי להשתמש בוויפי שאני מחובר עליו גם בWSA וכרגע אני לא מצליח להתחבר בכלל לוויפי
בשני המצבים של הגדרות רשת מתקדמות
מה אפשר לעשות?

כשהגדרות מתקדמות ברשת מופעלת זה מופיע כך כל הזמן

יש לי אפליקצייה של בית חכם שמשום מה כן עובדת, כל השאר לא
ניסיתי לשנות לגירסה היציבה והיא בכלל לא עולה לי
הורדתי מפה https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases
@A0533057932 אולי תוכל לעזור לי? -
@ראובן-שבתי עזר לי לשחרר בחומת אש את הנעילה
הבעיה שזה שיחרר רק בלי הגדרות רשת מתקדמות
כשאני מפעיל הגדרות רשת שוב אין גלישה
(וכשאני מבטל צריך לפתוח מחשב באנטי וירוס)
מה יכול להיות?
אני לא רואה נעילה שאפשר לבטל? -
י יום_שמח סימן נושא זה כשאלה ב
-
י יום_שמח סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
