בקשת מידע | התקנת MAGISK נכשל
-
-
@דובי-ג שתי אפשרויות, או שאתה שואב אותו מהמכשיר שלך ע"פ המדריך הזה או שאתה מוצא גרסה של המכשיר שלך ברשת ולוקח משם את הקובץ boot.img או שיש לך חבר שכבר עשה את זה ויש לו להביא לך...
-
@Harwona הענין הוא שאני רוצה לעקוף על השכפול גרסה.
לגבי הגרסה כבר ביקשתי את הרום ולא ענו לי. -
@דובי-ג אז כנראה שאין מישהו בקהל שיש לו את הנגן הזה או שמא אין לו זמן וכח לשאוב את מה שביקשת, תיאלץ לשאוב בעצמך וזה ממש לא כזה מורכב יש לך מדריכים מעולים.
נ.ב. לא הבנתי מה אתה רוצה לעקוף... -
@דובי-ג את זה אתה יכול לעקוף, אבל הסיבה ש@משה-144 כתב את זה, זה בשביל שאם קוראת תקלה כלשהי יהיה קל יחסית לתקן ... אם אין לך גיבוי לגרסה וחלילה תהיה תקלה תצטרך לחפש את הרום שלך ברשת או לבקש ממישהו שיש לו נגן זהה.
בקיצור, לא הכי מומלץ אבל אפשרי לוותר על השלב הזה. אבל להקפיד לבצע את המדריך מדוייק ע"מ שלא יהיו תקלות. -
@דובי-ג כתב בבקשת מידע | התקנת MAGISK נכשל:
@Harwona איפה אני מוצא את קובץ הBOOT.IMG?
קח את קובץ הscatter מכאן
ותעבוד לפי המדריך ש @Harwona שלח לך
ושיהיה לך לבריאות
(הייתי שולח לך בוט מושרש, רק שזה משתנה מנגן לנגן אע"פ ששניהם Z80, חבר הביא לי בוט של Z80 אחר וזה הרס לי את הטאצ' עד שהחזרתי את שלי מהגיבוי שלי)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות