המלצה | נגן אנדרואד מומלץ
-
@הסקרן בגדול תנסה להתחנן למוכר בשביל קושחה מקורית (איזה דגם יש לך בדיוק?) אם השגת אני אסביר מה צריך
-
חברים סליחה על הקפיצה יש לי נגן אנדרואיד 4 ולא הצלחתי לעשות לו ROOT וניסיתי את כל המדריכים בפורום אולי תסבירו לי בבקשה מה זה קיידרואיד אולי זה יעזור לי?
-
חברים סליחה על הקפיצה יש לי נגן אנדרואיד 4 ולא הצלחתי לעשות לו ROOT וניסיתי את כל המדריכים בפורום אולי תסבירו לי בבקשה מה זה קיידרואיד אולי זה יעזור לי?
-
@פראירי הפעלתי ניקוי באגים, השתמשי בתוכנת KING ROOT ונתקע בערך ב-70% גם באפליקציה על הנגן וגם דרך המחשב
-
-
@t-k שתיהם עובד עם קיידרואיד אבל כשעושים רוט יש בעיה שהסוללה נדפקת וגם לזה יש כבר פתרון
וחוץ מזה הנגן עובד פצצה -
@הסקרן
השאלה היא האם החסימה של קיידרואיד היא הרמטית או שמכיוון (מבירור שעשיתי עם המוכר) הם לא תומכים בשירותי גוגל אז החסימה לא הרמטית? -
@t-k אם אין שירותי גוגל אין הגנה נגד איפוס מהריקברי
ראה כאן על מכשיר דומה https://mitmachim.top/topic/65087/שיתוף-קיידרואיד-על-הנגן-h390plus-אנדרואיד-8-1-עם-מצלמה@צדיק-תמים זה אומר שבאיפוס פשוט כל החסימה מבוטלת?
-
@צדיק-תמים זה אומר שבאיפוס פשוט כל החסימה מבוטלת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות