המלצה | נגן אנדרואד מומלץ
-
@הסקרן אני הצלחתי לפתור את הבעיה בסוללה ע''י צריבת קושחה מלאה בformat + download
(כמובן צריך לבהיות בטוח שזו הקושחה הנכונה ושיש בה את כל המחיצות שיש בסקאטר) ועשיתי את הצריבה עם בוט מושרש ולא היו בעיות בכלל -
@שמעון-pc אני לא כ"כ מבין בזה תוכל לפרט קצת יותר
תודה רבה.
(כבר הרסתי ככה 2 מכשירים ולא נעים לי מהבעלים) -
@הסקרן בגדול תנסה להתחנן למוכר בשביל קושחה מקורית (איזה דגם יש לך בדיוק?) אם השגת אני אסביר מה צריך
-
חברים סליחה על הקפיצה יש לי נגן אנדרואיד 4 ולא הצלחתי לעשות לו ROOT וניסיתי את כל המדריכים בפורום אולי תסבירו לי בבקשה מה זה קיידרואיד אולי זה יעזור לי?
-
חברים סליחה על הקפיצה יש לי נגן אנדרואיד 4 ולא הצלחתי לעשות לו ROOT וניסיתי את כל המדריכים בפורום אולי תסבירו לי בבקשה מה זה קיידרואיד אולי זה יעזור לי?
-
@פראירי הפעלתי ניקוי באגים, השתמשי בתוכנת KING ROOT ונתקע בערך ב-70% גם באפליקציה על הנגן וגם דרך המחשב
-
-
@t-k שתיהם עובד עם קיידרואיד אבל כשעושים רוט יש בעיה שהסוללה נדפקת וגם לזה יש כבר פתרון
וחוץ מזה הנגן עובד פצצה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות