עזרה | דחוף רקע מוזיקלי
-
דחוף פתחתי קו רציתי לעשות בפתיח רקע מוזיקלי מהמחשב איך עושים את זה תודה רבה
-
דחוף פתחתי קו רציתי לעשות בפתיח רקע מוזיקלי מהמחשב איך עושים את זה תודה רבה
@הציקאבר-הנודד מה זה נקרא רקע מוזיקלי מהמחשב?
-
שמקליטים הודעה בהעלעת קובץ או בהקלטה וברקע יש שיר כל שהוא שאני רוצה לבחור
-
שמקליטים הודעה בהעלעת קובץ או בהקלטה וברקע יש שיר כל שהוא שאני רוצה לבחור
@הציקאבר-הנודד דרך תוכנת אודיו סטי
אם תרצה
https://www.fosshub.com/Audacity-old.html -
שזה אומר בהסבר לאדם שלא כל כך מבין במחשבים כמוני
-
שזה אומר בהסבר לאדם שלא כל כך מבין במחשבים כמוני
-
אבל כשנכנסתי זה נתן לי את זה באנגלית
-
אבל כשנכנסתי זה נתן לי את זה באנגלית
@הציקאבר-הנודד תחפש יש כאן בפורום בעברית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות