בקשה | המלצה למכשיר טאצ אנדרואיד דור 4 ומסך עד 4"
-
מחפש מכשיר חדש בגודל חיצוני כמו סמסונג יאנג (לא חייב מדוייק).
אבל שיהיה דור 4
ומינימום מסך הוא 3.2"
מכירים דגם? תגיבו -
מחפש מכשיר חדש בגודל חיצוני כמו סמסונג יאנג (לא חייב מדוייק).
אבל שיהיה דור 4
ומינימום מסך הוא 3.2"
מכירים דגם? תגיבו@searchnicks מה עם מלרוז 2019?
-
@searchnicks מה עם מלרוז 2019?
@שמואל
מכיר את כל המשפחה הזו
Anica K-Touch i10S , Melrose S9p, Ulcool U2, SOYES XS, AEKU I5 Plus
הבעיה היא שכולם שהרוחב מסך שלהם הוא קטן מ 40mm (יותר קטן מהיאנג), כך שמאד קשה להקליד בהם -
@שמואל
מכיר את כל המשפחה הזו
Anica K-Touch i10S , Melrose S9p, Ulcool U2, SOYES XS, AEKU I5 Plus
הבעיה היא שכולם שהרוחב מסך שלהם הוא קטן מ 40mm (יותר קטן מהיאנג), כך שמאד קשה להקליד בהם@searchnicks אמר בבקשה | המלצה למכשיר טאצ אנדרואיד דור 4 ומסך עד 4":
Anica K-Touch i10S , Melrose S9p, Ulcool U2, SOYES XS, AEKU I5 Plus
וווא...
רשימה מכובדת...
לגבי המסך זה הרגל...
אני התרגלתי פחות או יותר למלרוז. -
@searchnicks אמר בבקשה | המלצה למכשיר טאצ אנדרואיד דור 4 ומסך עד 4":
Anica K-Touch i10S , Melrose S9p, Ulcool U2, SOYES XS, AEKU I5 Plus
וווא...
רשימה מכובדת...
לגבי המסך זה הרגל...
אני התרגלתי פחות או יותר למלרוז.@שמואל ואיך זה?
לא מכיר מישהו שיש לו מיני.
אגב, הSOYES XS הוא יותר רחב מהמלרוז
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות