בירור | איך מכשירים נוקיה 215
-
האם יש אפשרות להסיר את היישומון של הדפדפן ושל הפייסבוק מנוקיה 215 , או אפילו לעשות שלא יראו אותם בתפריט?
-
האם יש אפשרות להסיר את היישומון של הדפדפן ושל הפייסבוק מנוקיה 215 , או אפילו לעשות שלא יראו אותם בתפריט?
@יענקל-ה-הכונס
אם השגת לבסוף מידע
איך נתן לעשות את הנ"ל
אשמח אם תשתף
גם לי יש 215 (מאלי אקספרס)
שאני רוצה להוריד לו סמלים מהתפריט ואת הרדיו
תודה רבה. -
@יענקל-ה-הכונס
אם השגת לבסוף מידע
איך נתן לעשות את הנ"ל
אשמח אם תשתף
גם לי יש 215 (מאלי אקספרס)
שאני רוצה להוריד לו סמלים מהתפריט ואת הרדיו
תודה רבה. -
@יצגצטטמר הגיע מאלי אקספרס דווקא בזמן,
אבל הכנסתי סים (רמי לוי כשר) והוא נחסם,
לא ידעתי מה לעשות (אין לי כלל ידע בנושא)
אמרו לי פה צריך לשנות את ה IMEI
העלו לי לכאן קישורים וכו' איך לשנות את ה IMEI
לא הצלחתי כמעט והיתיאשתי !
עד שמשהו טוב לב מפה עזר לי ב"ה ! לשנות את IMEI ולאפשר להכניס סים כשר,
(ואז הלכתי לחנות שתחסום לי שאר דברים כמו רדיו וכד' שלא רציתי)
וב"ה אני ממש מרוצה מהטלפון הוא ממש משמש אותי נאמנה!! -
@יצגצטטמר הגיע מאלי אקספרס דווקא בזמן,
אבל הכנסתי סים (רמי לוי כשר) והוא נחסם,
לא ידעתי מה לעשות (אין לי כלל ידע בנושא)
אמרו לי פה צריך לשנות את ה IMEI
העלו לי לכאן קישורים וכו' איך לשנות את ה IMEI
לא הצלחתי כמעט והיתיאשתי !
עד שמשהו טוב לב מפה עזר לי ב"ה ! לשנות את IMEI ולאפשר להכניס סים כשר,
(ואז הלכתי לחנות שתחסום לי שאר דברים כמו רדיו וכד' שלא רציתי)
וב"ה אני ממש מרוצה מהטלפון הוא ממש משמש אותי נאמנה!! -
@דוק-0 כתב בבירור | איך מכשירים נוקיה 215:
(ואז הלכתי לחנות שתחסום לי שאר דברים כמו רדיו וכד' שלא רציתי)
מי החנות וכמה עלה?
-
@יצגצטטמר הגיע מאלי אקספרס דווקא בזמן,
אבל הכנסתי סים (רמי לוי כשר) והוא נחסם,
לא ידעתי מה לעשות (אין לי כלל ידע בנושא)
אמרו לי פה צריך לשנות את ה IMEI
העלו לי לכאן קישורים וכו' איך לשנות את ה IMEI
לא הצלחתי כמעט והיתיאשתי !
עד שמשהו טוב לב מפה עזר לי ב"ה ! לשנות את IMEI ולאפשר להכניס סים כשר,
(ואז הלכתי לחנות שתחסום לי שאר דברים כמו רדיו וכד' שלא רציתי)
וב"ה אני ממש מרוצה מהטלפון הוא ממש משמש אותי נאמנה!!@דוק-0
הי גם אני קניתי וברצוני להחליף לכשר האם ביכולתך לעזור לי או לקשר אותי למי שעזר לך שכיח -
@דוק-0
הי גם אני קניתי וברצוני להחליף לכשר האם ביכולתך לעזור לי או לקשר אותי למי שעזר לך שכיח -
@שוקו-ווניל זה לא בעיה (אא"כ זה 2024), רק צריך לקרוא קצת פוסטים פה.
צריך 1) לשנות IMEI כדי שהסים הכשר לא יחסם.
2) לצרוב גירסהחדשה כשרה. -
@שוקו-ווניל זה לא בעיה (אא"כ זה 2024), רק צריך לקרוא קצת פוסטים פה.
צריך 1) לשנות IMEI כדי שהסים הכשר לא יחסם.
2) לצרוב גירסהחדשה כשרה.@ASER רק שאלת בור
איך אני עושה הכול מהפלא' או מחבר אותו למחשב -
@שוקו-ווניל
רק שאלת בור
למה הערת נושא מלפני 3 שנים
לפתוח חדש לא עולה כסף
ואנשים ישנים כאן כבר חזק.... -
@ASER רק שאלת בור
איך אני עושה הכול מהפלא' או מחבר אותו למחשב@שוקו-ווניל תודה על הערה אבל אני לא כל כך מסתדר
תוכנה "easy nokia tool לא יורדת לי יש לך לשלוח לי במייל או אופציה אחרת
-
@שוקו-ווניל תודה על הערה אבל אני לא כל כך מסתדר
תוכנה "easy nokia tool לא יורדת לי יש לך לשלוח לי במייל או אופציה אחרת
-
@שוקו-ווניל תודה על הערה אבל אני לא כל כך מסתדר
תוכנה "easy nokia tool לא יורדת לי יש לך לשלוח לי במייל או אופציה אחרת
@שוקו-ווניל תודה
-
@נחמן-בניה לאיזה IMEI לשנוות יש לי נוקיה 215 חדש מעלי אקספרס
-
@נחמן-בניה לאיזה IMEI לשנוות יש לי נוקיה 215 חדש מעלי אקספרס
-
@נחמן-בניה לאיזה IMEI לשנוות יש לי נוקיה 215 חדש מעלי אקספרס
@שוקו-ווניל תאמת שאף פעם לא שיניתי את זה אז גם לא נכנסתי והתעמקתי אז אין לי מושג
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות