המלצה | ניהול שלוחה כוכבית וסולמית (אם קיים בשלוחה) דרך תפריט הניהול הרגיל במערכת
-
שלום רציתי לדווח לכם על דרך שגילתי איך אפשר בקלות ממש ובלי צורך באינטרנט או קווי הגדרות מתקדמות, לנהל את שלוחה כוכבית דרך הטלפון ואם קיים כבר שלוחה סולמית אז גם שלוחה סולמית.
הכנסו לתפריט הניהול הקישו את סיסמת הניהול ואז הקישו 2 ואז זה יגיד לכם "***אנה הקישו את מספר השלוחה וסולמית בסיום" *** אז תקישו סולמית, וזה כמובן יעביר אותכם למצב של ניהול שלוחה ראשית ומיד תלחצו על 8. שזה הפעלת השלוחה במצב ניהול וא שאתם בשלוחה הראשית במצב ניהול הקישו כוכבית או סולמית ותוכלו לנהל אותם בהצלחה -
שלום רציתי לדווח לכם על דרך שגילתי איך אפשר בקלות ממש ובלי צורך באינטרנט או קווי הגדרות מתקדמות, לנהל את שלוחה כוכבית דרך הטלפון ואם קיים כבר שלוחה סולמית אז גם שלוחה סולמית.
הכנסו לתפריט הניהול הקישו את סיסמת הניהול ואז הקישו 2 ואז זה יגיד לכם "***אנה הקישו את מספר השלוחה וסולמית בסיום" *** אז תקישו סולמית, וזה כמובן יעביר אותכם למצב של ניהול שלוחה ראשית ומיד תלחצו על 8. שזה הפעלת השלוחה במצב ניהול וא שאתם בשלוחה הראשית במצב ניהול הקישו כוכבית או סולמית ותוכלו לנהל אותם בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות