בירור | עזרה בנושא של MTCLIENT
-
@Harwona כתב בבירור | עזרה בנושא של MTCLIENT:
@FSHLOMO פותח שורת הפקודה ומריץ אץ הפקודה:
cd D:\User\Videos\תיקיה חדשה\mtkclient-main\mtkclient-main
@FSHLOMO כתב בבירור | עזרה בנושא של MTCLIENT:
@Harwona כתב בבירור | עזרה בנושא של MTCLIENT:
@FSHLOMO פותח שורת הפקודה ומריץ אץ הפקודה:
cd D:\User\Videos\תיקיה חדשה\mtkclient-main\mtkclient-main

-
@Harwona כתב בבירור | עזרה בנושא של MTCLIENT:
@FSHLOMO פותח שורת הפקודה ומריץ אץ הפקודה:
cd D:\User\Videos\תיקיה חדשה\mtkclient-main\mtkclient-main
-
@FSHLOMO כתב בבירור | עזרה בנושא של MTCLIENT:
@Harwona כתב בבירור | עזרה בנושא של MTCLIENT:
@FSHLOMO פותח שורת הפקודה ומריץ אץ הפקודה:
cd D:\User\Videos\תיקיה חדשה\mtkclient-main\mtkclient-main

-
@Harwona כתב בבירור | עזרה בנושא של MTCLIENT:
@FSHLOMO אתה לא אמור להפעיל את הקובץ ככה, אתה צריך להריץ אותו עם python
איך אני לא מבין בפייטון
פותח פייטון מה אני מכניס

-
@FSHLOMO אני לא מבין מה אתה מנסה לבצע, במדריך שצירפת בפוסט הראשון לא אמורים לגעת בקובץ הזה. את הפקודה עם PIP הרצת? הצלחת להתקין?
-
@FSHLOMO פותח שורת הפקודה ומריץ אץ הפקודה:
cd D:\User\Videos\תיקיה חדשה\mtkclient-main\mtkclient-main@Harwona
במעבר לכונן אחר צריך לעבור לפני כן לכונן בלי cd לדוגמאD:ואם זה בפקודה אחת אז צריך להוסיף
cd /dואז את הנתיב המלא במקרה שלנו
cd /d cd D:\User\Videos\תיקיה חדשה\mtkclient-main\mtkclient-mainהמילה D מציינת Directory ונשארת תמיד לא משנה מה שם הכונן
הדגש שזה לא קשור לזה שהכונן הוא D
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
