אונקי מעלי אקספרס
-
@דני-רובוטי אתה יודע... זה לא כ"כ נפק"מ כמה היה בו תכל'ס... אני אפילו שירים לא הייתי מאחסן בכזה כרטיס... לך תדע, אולי זה בתורנות וכל שבוע מגיעים 40 גי' אחרים מתוך ה1024?

@מוטי-מן
הכרטיס אוחז שנה בערך יפה מאוד בלי תקלות -
@מוטי-מן
הכרטיס אוחז שנה בערך יפה מאוד בלי תקלות -
הזמנתי עשרות כרטיסים של חברה פשוטה רק יחידים שרדו שנה שנה וחצי.
אבל אני בטוח שאם כתוב סאן דיסק מקורי זה מצויין -
@קטונתי אמר באונקי מעלי אקספרס:
אבל אני בטוח שאם כתוב סאן דיסק מקורי זה מצויין
אם זה מקורי אז אולי זה מצויין.
אבל אם כתוב שזה מקורי, זה ממש לא מצויין.
-
@מתושלח
הזמנתי כמה פעמים. של סאנדיסק
גם כרטיסי מיקרו וגם אונקי.
מאוד מרוצה.
פחות מחצי מחיר מהארץ.
למשל כרטיס מיקרו 128 גיגה מהיר. יצא לי 54 שח!
עובד עם 3 כאלה מעל שנה! -
-
-
@משה-מזרחי מוזר. הקישור תקין
-
@משה-מזרחי מוזר. הקישור תקין
-
-
@מרכז אמר באונקי מעלי אקספרס:
@קטונתי אמר באונקי מעלי אקספרס:
@מרכז הוא רצה אונקי
תעברו לחנות של המוכר הזה
בדוק?
-
@מרכז אמר באונקי מעלי אקספרס:
@קטונתי אמר באונקי מעלי אקספרס:
@מרכז הוא רצה אונקי
תעברו לחנות של המוכר הזה
בדוק?
-
@מתושלח יש מוכרים שיותר זולים והם בסדר כעיקרון הייתי ממליץ לך לחפש בעצמך אבל תבדוק באמת כמה קנו ממנו ותדע אם הוא אמין (אם יש לך פייפאל הייתי ממליץ לך להזמין באיביי כי כך גם יש לך אחריות עד 180 יום ושירות עם אחריות)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות