בקשת מידע | התקנת אפליקציות דרך הרוט
-
@אני-אני-אני מסתבר שאין לו מתקין חבילה
-
@יאיר1997
ADB@אני-אני-אני גם נכון. הוא שאל על אפשרות עם הרוט
-
@יאיר1997
ADB -
@אני-אני-אני @יאיר1997 המתקין חבילה שלי פגום. ו ADB לא עובד לי. וההכנסה לתייקית ה data לא עזרה.. (זה אנדרואיד 4, זה קשור?)
-
@אבי_770
נסה את זה (אם לא ניסית)
data/app
ותיתן הרשאות 644 -
@אני-אני-אני שחכתי לתת הרשאה, כנראה לכן זה לא עבד.
בכל מקרה, זה עבד, תודה. -
@יאיר1997 אגב, כל הבעייה במתקין חבילות שלי, זה רק בקטע של ההתקנת אפליקציות, אז הוא נתקע וכותב שהאפליקציה לא הותקנה, אבל ההסרה עובדת.
-
@אבי_770
אתה רוצה לסדר את זה או שזה טוב ככה? -
@אני-אני-אני אני מעדיף לסדר...
-
@אבי_770 יש לך קובץ תקין של המתקין חבילות לקושחה שלך? א"כ פשוט תחליף אותו עם הקיים ותתן לו הרשאות
-
@אבי_770 אממ צריך להשיג קושחה כזו (אין לי מושג מאיפה אם זה מאלי נסה אולי לבקש מהמוכר) ולפרק ממנה את המתקין חבילה (אפשר עם zip7) להחליף בסיסטאם/אפפ ולתת הרשאות
-
@אבי_770 תנסה אולי את @ מישהו12 או כאלה שיכולים להשיג לך.

אין לי מושג מאיפה לחפש קושחה כזו.
בהצלחה. -
@יאיר1997 אגב, כל הבעייה במתקין חבילות שלי, זה רק בקטע של ההתקנת אפליקציות, אז הוא נתקע וכותב שהאפליקציה לא הותקנה, אבל ההסרה עובדת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות