נוקיה c2 יומן עברי
-
שלום חברים.
היומן עברי שלי מאד איטי לוקח כמה שניות עד שהוא זז כל פעם למישהו יש פתרון לכך (נאמר לי שאולי הוא מלא וא"כ כיצד מוחקים את ההערות)
תודה@YANKEV אמר בנוקיה c2 יומן עברי:
שלום חברים.
היומן עברי שלי מאד איטי לוקח כמה שניות עד שהוא זז כל פעם למישהו יש פתרון לכך (נאמר לי שאולי הוא מלא וא"כ כיצד מוחקים את ההערות)
תודהצריך למחוק את התזכורת עומדים יום שיש תזכורת ולוחצים ואז ניתן למחוק מקווה שיעזור
-
@YANKEV אמר בנוקיה c2 יומן עברי:
שלום חברים.
היומן עברי שלי מאד איטי לוקח כמה שניות עד שהוא זז כל פעם למישהו יש פתרון לכך (נאמר לי שאולי הוא מלא וא"כ כיצד מוחקים את ההערות)
תודהצריך למחוק את התזכורת עומדים יום שיש תזכורת ולוחצים ואז ניתן למחוק מקווה שיעזור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות