בקשת מידע | עברית לנוקיה e72
-
יש לי נוקיה e72 ושאני כותב הודעה נגיד אין אפשרות להחליף לעברית את המקלדת.
מישהו יודע על זה משהו? @מישהו12 אולי יודע? -
יש לי נוקיה e72 ושאני כותב הודעה נגיד אין אפשרות להחליף לעברית את המקלדת.
מישהו יודע על זה משהו? @מישהו12 אולי יודע?@אנונימי1212
זה אמור להיות די מובן, איפהשהוא אולי יש אפילו מדריך
https://mitmachim.top/post/330310
אם המכשיר עצמו בעברית. אין עברית בקושחה צריך למצוא קושחה עם עברית) -
@אנונימי1212
זה אמור להיות די מובן, איפהשהוא אולי יש אפילו מדריך
https://mitmachim.top/post/330310
אם המכשיר עצמו בעברית. אין עברית בקושחה צריך למצוא קושחה עם עברית)@מישהו12 ואם למכשיר אין רוט?
והוא לא מצליח להתקין אפליקציות?
'התעודה אינה תקפה'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות