עזרה | תוכנת Illustrator קרסה באמצע עבודה ונמחק העבודה
-
אני לא מכיר את התוכנה הזאת
חבר ביקש שאבדוק לו
הבת שלו עבדה על התוכנה כמה שעות, ובסוף העבודה ניהיה חלון שחור והתוכנה נסגרה וכשפתחה את התוכנה מחדש אין זכר לעבודה, ניסיתי לבדוק ב appdata אם נוצר קובץ שחזור בx64 אין כלום. בx86 היה קובץ ששקל 60 מגה כשפתחתי אותו זה הציג חלון לבן בתוכנה...
אם יש למישהו רעיון איך לשחזר (שליטה מרחוק)
מאד יעזור
תודה רבה -
אני לא מכיר את התוכנה הזאת
חבר ביקש שאבדוק לו
הבת שלו עבדה על התוכנה כמה שעות, ובסוף העבודה ניהיה חלון שחור והתוכנה נסגרה וכשפתחה את התוכנה מחדש אין זכר לעבודה, ניסיתי לבדוק ב appdata אם נוצר קובץ שחזור בx64 אין כלום. בx86 היה קובץ ששקל 60 מגה כשפתחתי אותו זה הציג חלון לבן בתוכנה...
אם יש למישהו רעיון איך לשחזר (שליטה מרחוק)
מאד יעזור
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות