-
-
@להבין-ולהשכיל יש לך מושג האם החתימה עם הועדת רבנים כוללת את זה שהם מתחייבים שלא ילבישו שני מספרים על אותו סים (כלומר אחד כשר ואחד לא) ? או שרק הם לא מאפשרים שליחת SMS ממספר כשר
-
@להבין-ולהשכיל יש לך מושג האם החתימה עם הועדת רבנים כוללת את זה שהם מתחייבים שלא ילבישו שני מספרים על אותו סים (כלומר אחד כשר ואחד לא) ? או שרק הם לא מאפשרים שליחת SMS ממספר כשר
@להבין-ולהשכיל יש לך מושג האם החתימה עם הועדת רבנים כוללת את זה שהם מתחייבים שלא ילבישו שני מספרים על אותו סים (כלומר אחד כשר ואחד לא) ? או שרק הם לא מאפשרים שליחת SMS ממספר כשר
מתחייבים לא להלביש מספר כשר על סים לא כשר...
תוכל להלביש 2 מספרים לא כשרים על אותו סים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות