בקשה | עזרה בעריכת סופר
-
שיניתי משהו באחת האפליקציות והטלפון לא נדלק האם יש דרך לפרק סופר להוציא משם את האפליקציה לסדר ולהחזיר?
-
שיניתי משהו באחת האפליקציות והטלפון לא נדלק האם יש דרך לפרק סופר להוציא משם את האפליקציה לסדר ולהחזיר?
@שניאור-שמח
@Harwona אתה יודע אולי? -
יש אולי למישהו מחיצת super?
לF22 פרו. -
ש שניאור שמח סימן נושא זה כשאלה ב
-
שיניתי משהו באחת האפליקציות והטלפון לא נדלק האם יש דרך לפרק סופר להוציא משם את האפליקציה לסדר ולהחזיר?
-
שיניתי משהו באחת האפליקציות והטלפון לא נדלק האם יש דרך לפרק סופר להוציא משם את האפליקציה לסדר ולהחזיר?
-
@שניאור-שמח כן יש דרך. צריך כמה כלים מקצועיים... אם אתה רוצה לבוא לירושלים דבר איתי
צריבה של מחיצת סופר לא הנוכחית לבד תאלץ אותך לאפס את מחיצת יוזרדאטא מכיוון שהיא מוצפנת -
@YOLEVI כתב בבקשה | עזרה בעריכת סופר:
@שניאור-שמח כתב בבקשה | עזרה בעריכת סופר:
לפרק סופר
אתה יודע לשאוב?
אם לא מאיזה אזור אתהלא
רשום בפרפיל שלי.. -
@Harwona אם תחזיר את אותו סופר לאחר עריכה זה גם כן יאלץ איפוס? (אצלי לא מוצפן לכן אני עושה את זה הרבה...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות