איפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?
-
@ישראל-קרביצקי תעדכן אם זה נכון
-
אבל זה ג"כ לא עובד הסימון הנ"ל 70 o
-
אבל זה ג"כ לא עובד הסימון הנ"ל 70 o
@ישראל-קרביצקי O גדולה נראה לי
-
יש משהו אחר זה ג"כ לא o גדולה
-
יש אופציה אחרת?
-
יש משהו אחר זה ג"כ לא o גדולה
@ישראל-קרביצקי זה לא הסימן 70 ואז O?
-
לא
-
הוא כותב ג"כ ע"ז "סיסמה לא נכונה"
-

זה לא משהו אחר בזה? -

זה לא משהו אחר בזה?@ישראל-קרביצקי תלחץ שוב על זה (אחרי שהוא זיהה את הפלאפון זה לא אמור לקחת הרבה זמן)

-
הוא כותב ג"כ ע"ז "סיסמה לא נכונה"
@ישראל-קרביצקי בדקתי את זה שוב ויש סימן כזה שנראה ככה בלחיצה על כוכבית יש לך הרבה אפשרויות ואחד מהם נראה ככה (כמו בתמונה) פשוט תעשה אותו עם O גדולה
-
אכן זה לא זז
-
@ישראל-קרביצקי בדקתי את זה שוב ויש סימן כזה שנראה ככה בלחיצה על כוכבית יש לך הרבה אפשרויות ואחד מהם נראה ככה (כמו בתמונה) פשוט תעשה אותו עם O גדולה
@klopkk עשיתי את זה דרך שם כמובן
-
@klopkk עשיתי את זה דרך שם כמובן
@ישראל-קרביצקי אבל לא לבחור בסמל כוכבית אלא בסמל כמו שמופיע בתוכנה
-
כן אני לא דפוק אני יודע איך עובד פלאפון
-
כן אני לא דפוק אני יודע איך עובד פלאפון
@ישראל-קרביצקי לא חשבתי לרגע שאתה...
אבל אני מתכוון שאני גם עשיתי לעצמי סיסמא כמו שמופיע אצלך וככה זה מזוהה בתוכנה -
כן אני לא דפוק אני יודע איך עובד פלאפון
-
אולי יש איזה רווח או משהו עפעס?
-
כן אני לא דפוק אני יודע איך עובד פלאפון
@ישראל-קרביצקי כשאתה כותב את הקוד תנסה לשים לב אם לפני שזה נהפך למוסתר אתה רואה שבאמת זה התו שבחרת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות