איפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?
-
לא יודע אני לא רואה משהו נטוסף על התוכנה גופא שפתוח
@ישראל-קרביצקי תנתק ותחבר את הפאלפון, מופיע לך ככה?

-
כן
-
כן
@ישראל-קרביצקי תעלה שוב תמונה מהתוכנה כשהפלאפון מחובר אבל הפעם תצלם גם קצת למטה יותר
-
כן
@ישראל-קרביצקי תבחר PC suite,תסגור את BEST ותפתח אותו,מופיע לך ככה?(אולי אחרי כמה שניות)

-
@ישראל-קרביצקי תבחר PC suite,תסגור את BEST ותפתח אותו,מופיע לך ככה?(אולי אחרי כמה שניות)

-
@ישראל-קרביצקי BEST פתוח פעמיים,בשני זה בטח ככה
-
פעמים זה מה שאתה שלחת מופיע מאחורה
-
פעמים זה מה שאתה שלחת מופיע מאחורה
@ישראל-קרביצקי חסר לך דרייברים
פשוט תוריד nokia suit (מהפורום) ותתקין וזה יסדר לך את הדרייברים -
קישור?
-
קישור?
-
איך מפעילים את הדרייברים?
-
קישור?
@ישראל-קרביצקי https://mitmachim.top/post/153
למטה אלישי מתייחס לבעייה של דרייברים -

אני לא רואה שהדרייבר מופיע בכלל -
יותר מדוייק איך מפעילים אותו?
-
יותר מדוייק איך מפעילים אותו?
@ישראל-קרביצקי חבל לך להסתבך תנסה את מה שהצעתי לך
-

אני רואה שהשתנה משהו -
@ישראל-קרביצקי חבל לך להסתבך תנסה את מה שהצעתי לך
@klopkk מה הצעת?
-

אני רואה שהשתנה משהו@ישראל-קרביצקי זה תמונה מהמחשב שלך?
-
@ישראל-קרביצקי זה תמונה מהמחשב שלך?
@klopkk כן למה מאיפה?
-
@klopkk מה הצעת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

