איפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?
-
לא עקבתי אחרי כל האשכול אבל האם יש אפשרות לאפס את הכרטיס אולי דרך שליטה מרחוק של נוקיה (בלוטוס)?
לא חשוב לי הקבצים שבתוכו@אביעד נעלת אותו עם קוד דרך הנוקיה?
-
@אביעד נעלת אותו עם קוד דרך הנוקיה?
-
ויש לך את הפלאפון שנעלת איתו?
-
לא עקבתי אחרי כל האשכול אבל האם יש אפשרות לאפס את הכרטיס אולי דרך שליטה מרחוק של נוקיה (בלוטוס)?
לא חשוב לי הקבצים שבתוכו -
ויש לך את הפלאפון שנעלת איתו?
-
@אביעד ולמה שלא תפתח נושא חדש? זה עולה כסף? (כמובן רק אם לא מצאת את הפיתרון לבעיה שלך בפוסט זה).
-
@אביעד ולמה שלא תפתח נושא חדש? זה עולה כסף? (כמובן רק אם לא מצאת את הפיתרון לבעיה שלך בפוסט זה).
-
-
@ישראל-קרביצקי

זה רק מגלה את הסיסמה (היינו כותב מה היא) אבל נראה לי שזה מספיק
(ראיתי את זה כאן) -
זה טוען ולא מראה לי את הקוד
פוסט זה נמחק! -
מ מתכנת חובב התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
