איפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?
-
יש לי כרטיס מיקרו sd ושמתי עליו קוד דרך נוקיה סי 2 ואני לא יודע מה הקוד
אני יודע שיש כזה אופציה דרך התונה של bestאבל אני צריך עזרה כיצד עושים את זה?שמואל?
מישהו אחר שמבין בתחום אשמח לעזרתכם@ישראל-קרביצקי אמר באיפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?:
יש לי כרטיס מיקרו sd ושמתי עליו קוד דרך נוקיה סי 2 ואני לא יודע מה הקוד
אני יודע שיש כזה אופציה דרך התונה של bestאבל אני צריך עזרה כיצד עושים את זה?שמואל?
מישהו אחר שמבין בתחום אשמח לעזרתכםאיך עושים סיסמה?
-
זה טוען ולא מראה לי את הקוד
-
@ישראל-קרביצקי אמר באיפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?:
יש לי כרטיס מיקרו sd ושמתי עליו קוד דרך נוקיה סי 2 ואני לא יודע מה הקוד
אני יודע שיש כזה אופציה דרך התונה של bestאבל אני צריך עזרה כיצד עושים את זה?שמואל?
מישהו אחר שמבין בתחום אשמח לעזרתכםאיך עושים סיסמה?
@QJDTOP
תחפש תמצא
לא זוכר בדיוק איך -
זה טוען ולא מראה לי את הקוד
@ישראל-קרביצקי תכבה את הבסט ותפעיל אותו על מצב תאימות לוינדוס 7
-
איך עושים תאימות לווינדוס 7?
אגב יש לי ווינדוס 10 זה משנה? -
@ישראל-קרביצקי אמר באיפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?:
יש לי כרטיס מיקרו sd ושמתי עליו קוד דרך נוקיה סי 2 ואני לא יודע מה הקוד
אני יודע שיש כזה אופציה דרך התונה של bestאבל אני צריך עזרה כיצד עושים את זה?שמואל?
מישהו אחר שמבין בתחום אשמח לעזרתכםאיך עושים סיסמה?
-
כן ברור!
@ישראל-קרביצקי תתחבר על מצב PC suite, תפתח את BEST,
Untitled 1.pfi -
לא הבנתי מה אמרת
מה זה " PC suite,"?
איך מפעילים אם אפשר מעט הסבר -
וג"כ מה זה הקישור ששלחת?
-
@ישראל-קרביצקי תחבר את הטלפון עם הכרטיס למחשב,ותבחר

-
@ישראל-קרביצקי תחבר את הטלפון עם הכרטיס למחשב,ותבחר

-
@ישראל-קרביצקי עשית את זה?
-
איפה יש קישורית בהגדרות?????????
זה סי 2 לא 208 -
@ישראל-קרביצקי עשית את זה?
@דגלש עשיתי את זה מיד בחיבור למחשב והפעלתי את הbest והוא טוען מלאאאא זמן
והצילום מסך ששלחת לא קיים אצלי ההגדרה "קישורית" משום מה -
@דגלש עשיתי את זה מיד בחיבור למחשב והפעלתי את הbest והוא טוען מלאאאא זמן
והצילום מסך ששלחת לא קיים אצלי ההגדרה "קישורית" משום מה@ישראל-קרביצקי תבדוק שאין לך תוכנה אחרת שקשורה לפלאפון פתוחה
-

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

