עזרה | מחיקת WI FI מאנדרואיד 8 ומעלה
-
@FSHLOMO כתב בעזרה | מחיקת WI FI מאנדרואיד 8 ומעלה:
@דובי-ג כתב בעזרה | מחיקת WI FI מאנדרואיד 8 ומעלה:
@252481 כתב בעזרה | מחיקת WI FI מאנדרואיד 8 ומעלה:
איך אני מוחק ווי פיי מנגן אנדרואיד 8
קודם כל זה 8.1 בכל אופן אתה צריך להסיר רק את החיבור (למחוק את הדרייברים של הוויפי) או גם את הסמל של הסטטוס בר בהגדרות?
כיון שלהסיר רק את החיבור לוויפי יש את המדריך הזה: https://mitmachim.top/post/449550
(הסרת וויפי לאנדרואיד 8.1 זה כמו של 9 בדוק!)איזה שורה אחראית על הווי פיי?
במדריך? או בהסרה של הסטטוס בר?
@דובי-ג כתב בעזרה | מחיקת WI FI מאנדרואיד 8 ומעלה:
@FSHLOMO כתב בעזרה | מחיקת WI FI מאנדרואיד 8 ומעלה:
@דובי-ג כתב בעזרה | מחיקת WI FI מאנדרואיד 8 ומעלה:
@252481 כתב בעזרה | מחיקת WI FI מאנדרואיד 8 ומעלה:
איך אני מוחק ווי פיי מנגן אנדרואיד 8
קודם כל זה 8.1 בכל אופן אתה צריך להסיר רק את החיבור (למחוק את הדרייברים של הוויפי) או גם את הסמל של הסטטוס בר בהגדרות?
כיון שלהסיר רק את החיבור לוויפי יש את המדריך הזה: https://mitmachim.top/post/449550
(הסרת וויפי לאנדרואיד 8.1 זה כמו של 9 בדוק!)איזה שורה אחראית על הווי פיי?
במדריך? או בהסרה של הסטטוס בר?
שלא יקלוט וויי פיי לא קשור לסטאטוס בר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות