בעיה | עזרה באופיס שהתקנתי ובוורד מופיע הודעה שכאילו צריך לשלם כדי להמשיך??!
-
@Yanky אני לא רוצה להסיר את זה סתם..
ואני לא רוצה להשבית!
אני רוצה לטפל בזה!.
מישהו יודע מה כותב בהודעה שצלמתי?
והאם אתם יודעים מה האפליקציה הזו?
עד עכשיו זה אף פעם לא קפץ..
זה לא קשור לאופיס שהתקנתי?@גרפיקאית-מתקדמת-0
כמו שאמרתי לך לפני כן אם את פורצת עדיך להשתמש ב 2021 שם אין "בעיה" שהרישיון יהיה פרוץ ולכאורה לא יהיה לך השגיאהלא הבנתי אם את לא משתמשת למה שלא תסירי יפנה לך מקום במחשב ומשאבים שצורכים כל פעם בהפעלה
-
@Yanky אני לא רוצה להסיר את זה סתם..
ואני לא רוצה להשבית!
אני רוצה לטפל בזה!.
מישהו יודע מה כותב בהודעה שצלמתי?
והאם אתם יודעים מה האפליקציה הזו?
עד עכשיו זה אף פעם לא קפץ..
זה לא קשור לאופיס שהתקנתי?פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
הסתדרתי תודה רבה לכולם!
-
הסתדרתי תודה רבה לכולם!
-
@Yanky לכל המעוניין לדעת...
אז הסרתי את התוכנה ושלום על ישראל..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות