בעיה | מצלמה - נמחק העברית ועוד הרבה דברים
-
מצלמה קנון SX620 של חבר הייתה בעברית ועוד פונקציות. ילד שיחק במצלמה ואין עברית ועוד שפות [רק אנגלית וסינית] וחסר עוד אופציות. אני מנחש שהוא עשה איפוס הגדרות [ניסיתי אני לעשות איפוס ולא שינה כלום], האם יכולה להיות סיבה אחרת? האם יש מה לעשות חוץ מלתת לאחריות [המצלמה בשימוש יומיומי והאחריות זה לפחות שבועיים המתנה, הבעלים בירר אצלי אם יש דרך לסדר מהר יותר].
-
מצלמה קנון SX620 של חבר הייתה בעברית ועוד פונקציות. ילד שיחק במצלמה ואין עברית ועוד שפות [רק אנגלית וסינית] וחסר עוד אופציות. אני מנחש שהוא עשה איפוס הגדרות [ניסיתי אני לעשות איפוס ולא שינה כלום], האם יכולה להיות סיבה אחרת? האם יש מה לעשות חוץ מלתת לאחריות [המצלמה בשימוש יומיומי והאחריות זה לפחות שבועיים המתנה, הבעלים בירר אצלי אם יש דרך לסדר מהר יותר].
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות