מדריך | מעלות וחסרונות בפלאפון First Phone G5
-
מעלות וחסרונות של First Phone G5 (פירסט פון G5) ללא נגן,לעומת פלאפונים אחרים בשוק:
(לתועלת מי שמסתפק אם יש דברים שחשובים לו, שאין ב-First Phone G5).
המעלות:
- יש 3000 אנשי קשר.
- הסוללה סובלת בשימוש רגיל כמה ימים.
- המסך חזק ומואר טוב.
- זה יכול ליפול בלי להישבר מהר.
- יש לו קליטה טובה.
החסרונות (שהפריעו לי):
- אי אפשר להקיש באמצע שיחת ועידה.
- באמצע הקלטת שיחה אי אפשר ללחוץ כלום, המסך מתמלא לגמרי במסך ההקלטה.
- אם מישהו חייג, או שהיה התראה מסויימת באמצע הקלטת שיחה, ההקלטה לא תישמר מההתחלה.
- בלוח שנה אפשר לעבור רק לתאריך לועזי ולא לעברי.
- אפשר לראות רק את משך השיחה האחרונה לכל מספר, ולא את של השיחה שלפניה.
- בהסטת שיחה אי אפשר לבחור מספר מאנשי הקשר.
- ברשימה שחורה וברשימה לבנה אפשר להזין רק 20 מספרים.
- אי אפשר לשייך צליל לאיש קשר מקובץ, רק מצלצולי הפלאפון.
- אם שומרים מייל באנשי קשר, חייבים לסיים עם @ ואות אנגלית, (אפשר לשמור אולי כ"שם חברה" את המייל בלי הסיומת).
- באמצע גיבוי אנשי הקשר, אם המסך נכבה גם אם לא נגמר הגיבוי, הוא מסמן שהכל גובה, וזה לא מגובה.
- אפשר לאבטח את הפלאפון בקוד רק כשהוא מכובה, אם רוצים להפעילו נדרשים להזין את הקוד.
- אי אפשר לשנות את צליל השעון מעורר.
- גם כשהפלאפון על שקט, השעון מעורר מצלצל בקול.
- אי אפשר להטעין את הסוללה במטען אוניברסלי, כי החיבורים עמוקים ומובלעים בחריצים קטנים.
- כדי להכניס/להוציא את הכרטיס, צריך להוציא את הסוללה.
- המגן נהיה ממש מהר בצבע חום מלוכלך.
כמובן בכל פלאפון יש מעלות וחסרונות,
לא באתי כהמלצה מה לקנות
תקנו מה שאתם אוהבים... -
ישר כוח על הפירוט..
אני תמיד לא מצליח להבין למה ב2023 עדיין יש הגבלת אנש"ק?? -
יש לי את המכשיר הזה,
כל מה שפירטת נכון - אך לחלק מהבעיות יש פתרון:
הולכים לחנות ומבקשים להתקין נגן.
הבעיות שזה פותר:
דבר ראשון, כששומעים שיר ( מכרטיס זיכרון שהוכנס) ומישהו מחייג - השיר ממשיך מהמקום שהוא אחז לפני השיחה, כמו"כ ניתן להריץ את השירים קדימה ואחורה.
שנית, ניתן לבחור לכל איש קשר צלצול שונה מקובץ וכנ"ל צלצול לשעון המעורר.
מקווה שעזרתי -
מעלות וחסרונות של First Phone G5 (פירסט פון G5) ללא נגן,לעומת פלאפונים אחרים בשוק:
(לתועלת מי שמסתפק אם יש דברים שחשובים לו, שאין ב-First Phone G5).
המעלות:
- יש 3000 אנשי קשר.
- הסוללה סובלת בשימוש רגיל כמה ימים.
- המסך חזק ומואר טוב.
- זה יכול ליפול בלי להישבר מהר.
- יש לו קליטה טובה.
החסרונות (שהפריעו לי):
- אי אפשר להקיש באמצע שיחת ועידה.
- באמצע הקלטת שיחה אי אפשר ללחוץ כלום, המסך מתמלא לגמרי במסך ההקלטה.
- אם מישהו חייג, או שהיה התראה מסויימת באמצע הקלטת שיחה, ההקלטה לא תישמר מההתחלה.
- בלוח שנה אפשר לעבור רק לתאריך לועזי ולא לעברי.
- אפשר לראות רק את משך השיחה האחרונה לכל מספר, ולא את של השיחה שלפניה.
- בהסטת שיחה אי אפשר לבחור מספר מאנשי הקשר.
- ברשימה שחורה וברשימה לבנה אפשר להזין רק 20 מספרים.
- אי אפשר לשייך צליל לאיש קשר מקובץ, רק מצלצולי הפלאפון.
- אם שומרים מייל באנשי קשר, חייבים לסיים עם @ ואות אנגלית, (אפשר לשמור אולי כ"שם חברה" את המייל בלי הסיומת).
- באמצע גיבוי אנשי הקשר, אם המסך נכבה גם אם לא נגמר הגיבוי, הוא מסמן שהכל גובה, וזה לא מגובה.
- אפשר לאבטח את הפלאפון בקוד רק כשהוא מכובה, אם רוצים להפעילו נדרשים להזין את הקוד.
- אי אפשר לשנות את צליל השעון מעורר.
- גם כשהפלאפון על שקט, השעון מעורר מצלצל בקול.
- אי אפשר להטעין את הסוללה במטען אוניברסלי, כי החיבורים עמוקים ומובלעים בחריצים קטנים.
- כדי להכניס/להוציא את הכרטיס, צריך להוציא את הסוללה.
- המגן נהיה ממש מהר בצבע חום מלוכלך.
כמובן בכל פלאפון יש מעלות וחסרונות,
לא באתי כהמלצה מה לקנות
תקנו מה שאתם אוהבים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות