בעיה | הרבה הגדרות "מנוהלות ע"י הארגון שלך"
-
ראיתי כמה פוסטים על זה, אבל לא הבנתי תכלס איך מבטלים את זה. יצויין שהרישיון שלי הוא דיגיטלי.
אשמח מאוד בתשובת האנשים דפה@ישעיהו-כץ כתב בבעיה | הרבה הגדרות "מנוהלות ע"י הארגון שלך":
ראיתי כמה פוסטים על זה, אבל לא הבנתי תכלס איך מבטלים את זה. יצויין שהרישיון שלי הוא דיגיטלי.
אשמח מאוד בתשובת האנשים דפהאצלי זה גם מופיע, נראה לי כיון שפעם השתמשתי באיזו תוכנה [כנראה מהפורום] לביטול עדכונים אוטומטיים בווינדוס, יתכן והיא עובדת כך שמגדירה כאילו יש ארגון והארגון חוסם את העדכונים, הוא כותב לי בעדכונים - 'הארגון שלך ביטל את העדכונים האוטומטיים'. אולי זה הסיפור אצלך? [ואולי אצלי זה מסיבה אחרת?!]
-
@ישעיהו-כץ כתב בבעיה | הרבה הגדרות "מנוהלות ע"י הארגון שלך":
ראיתי כמה פוסטים על זה, אבל לא הבנתי תכלס איך מבטלים את זה. יצויין שהרישיון שלי הוא דיגיטלי.
אשמח מאוד בתשובת האנשים דפהאצלי זה גם מופיע, נראה לי כיון שפעם השתמשתי באיזו תוכנה [כנראה מהפורום] לביטול עדכונים אוטומטיים בווינדוס, יתכן והיא עובדת כך שמגדירה כאילו יש ארגון והארגון חוסם את העדכונים, הוא כותב לי בעדכונים - 'הארגון שלך ביטל את העדכונים האוטומטיים'. אולי זה הסיפור אצלך? [ואולי אצלי זה מסיבה אחרת?!]
-
@ישעיהו-כץ מה הבעיה בדיוק?
מתי זה מופיע לך?
בנוסף צלם לי את השגיאה -
@ישעיהו-כץ מה הבעיה בדיוק?
מתי זה מופיע לך?
בנוסף צלם לי את השגיאה -
@KINGYOS תודה על הנכונות!
א. העדכון הזה לא מצליח לרדת (אולי זה לא קשור).

ב. ההודעה הזו מופיעה בכמה הגדרות, באפליקציות, ובעוד מקום (כרגע לא זוכר):

תודה רבה!@ישעיהו-כץ שאר העדכונים זה עבד לך?
-
@ישעיהו-כץ שאר העדכונים זה עבד לך?
-
@ישעיהו-כץ אם עבד לך שאר העדכונים ורק זה לא עבד אין סיבה לתלות את זה במערכת הפעלה כי זה קורה לפעמים בכל מערכת.
עשיתי איזה שינוי לאחרונה בעדכונים?
אולי חסמת ועכשיו פתחת ואז משהו השתבש? -
@ישעיהו-כץ אם עבד לך שאר העדכונים ורק זה לא עבד אין סיבה לתלות את זה במערכת הפעלה כי זה קורה לפעמים בכל מערכת.
עשיתי איזה שינוי לאחרונה בעדכונים?
אולי חסמת ועכשיו פתחת ואז משהו השתבש? -
@KINGYOS תודה על הנכונות!
א. העדכון הזה לא מצליח לרדת (אולי זה לא קשור).

ב. ההודעה הזו מופיעה בכמה הגדרות, באפליקציות, ובעוד מקום (כרגע לא זוכר):

תודה רבה! -
@ישעיהו-כץ אני גם הורדתי משם וזה ספציפית לא עובד לי
@KINGYOS אולי בכל זאת קשור למערכת הפעלה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
